I'm come back bitches!!
Reakcja BTS, gdy prosisz ich, żeby zabili pająka
Rap MonsterWydarłaś się do NamJoona, żeby zabił wielkiego pająka, który szedł wzdłuż stalika w salonie. Sama uciekłaś na drugi koniec pomieszczenia. Raper wziął czasopismo i zrolował je, po czym uderzył nim w pająka. Jednak po robaku nie został ślad. Rap Mon zaczął go szukać. Na końcu spojrzał do środka gazetki.
-Tu jest skubany- powiedział odnajdując swój cel. Rzucił czasopismo na podłogę a pająka zdeptał nogą- Nie ma nic za darmo, więc w ramach podziękowań zrobisz mi loda.
Jimin
Jimin właśnie wychodził do wytwórni. Ty brałaś prysznic. Zauważyłaś pająka, który siedział w prawym górnym rogu kabiny prysznicowej. Zaczęłaś się drzeć na cały dom i jak najszybciej opuściłaś kabinę. Po chwili do łazienki przybiegł ChimChim.
-Kotku, co się stało?- zapytał patrząc na ciebie, lekko zdziwiony.
- Tam jest pająk- powiedziałaś pokazując palcem na miejsce gdzie siedzi pajęczak. Przez strach zapomniałaś, że stoisz przed chłopakiem kompletnie naga.
Koreańczyk spłukał robaka wodą i wychodząc klepnął cię w tyłek.
-Oj~ jak wrócę to mi się za to odwdzięczysz.J-Hope
Siedziałaś z Bangtanami przy stole. Zauważyłaś, że po ścianie idzie pająk. Zerwałaś się z miejsca i szybko oddaliłaś się od swojego miejsca siedzenia.-Oppa- zwróciłaś się do Hobiego- zabij tego bydlaka- pokazałaś ręka na robaka.
-Chyba oszalałaś!!! To trzeba zastrzelić!
Jin
Byłaś z Jinem w kuchni. Wzdłuż blatu szedł nie duży pająk. Przestraszona odsunęłaś się trochę dalej i spojrzałaś na SeokJina.
-Oppa, tu jest pająk. Zrób coś z tym.
-Póki nie siedzi na mnie to niech sobie żyje- powiedział nie podnosząc wzroku znad patelni.Suga
YoonGi zlał twoje krzyki i nawet nie otworzył oczu, cały czas smacznie sobie spał.
Taehyung
-Tae! Zabij tego pająka!
-Ale skarbie... Zamiast go zabijać możemy go przygarnąć i go nazwać... Na przykład Władek... Będzie zjadał komary i muchy, i inne pająki!JungKook
-Kook... Tam jest pająk!- krzyknęłaś wtulając się w klatę Oppy.
-Dawaj mi tu dzida.
~~~~~~~~~~~~
Oglądam sobie BiedronyTae i patrzę a tu loszka z mojej sql prowadzi tego snapa.
No i z emocji uderzyłam głową o taką drewnianą skrzynię, która była przymocowana nad ławką... Myślałam, że do szpitala będę musiała jechać... Ale na szczęścia mam tylko siniaka!
Morał:
Jak oglądacie coś związanego z K-popem to dla bezpieczeństwa stójcie z dala od drewnianych skrzyni przymocowanych do ściany.
CZYTASZ
Reakcje BTS i inne takie pierdoły
RandomGłównie w tej "książce" będę się pojawiać reakcje BTS, ale również czasami wstawię jakiś wiersz czy coś podobnego. Mam nadzieję że się spodoba ^^