Reakcja BTS, gdy ich prosisz o pokazanie ABS'a.
Jimin
Znajdowałaś się chłopcami w klubie. Już trochę wypiliście. Nagle zaczęłaś wręcz krzyczeć na Jimina, aby pokazał swój sześciopak. Chłopak podniósł koszulkę do góry ciesząc się jak głupi.
~I co? Podoba się?
Suga
Gdy tylko chłopak usłyszał twoje pytanie zaczął się śmiać.
~Pomarzyć sobie możesz dziewczynko.
Taehyung
Przed występem chłopców dręczyłaś Tae, aby pokazał ci swojego ABS'a. Kosmita tylko się z ciebie śmiał i mówił, że nie.
Byłaś lekko razczrowana tym, że twój crush nie pokazał ci swojego brzucha. Oglądałaś jego występ i nagle zobaczyłaś to:~Ee... Słabo~ zaśmiałaś się.
J-Hope
Zapytałaś się Hobiego o to czy pokaże ci ABS'a. Chłopak się zaśmiał a następnie zrobił coś na wzór przewrotu bokiem.
~Może być?~ HoSeok zadał ci to pytanie z wielkim uśmiechem na twarzy. Ty tylko przytaknęłaś głową.
Jung Kook
Byłaś z Kookiem i paroma innymi twoimi kolegami na dworze. Błagałaś Jeona o to, aby ci pokazał swój sześciopak. Chłopak ciągle mówił nie, co wkurzyło jednego z twoich kolegów do tego stopnia, że powalił Kooka na ziemię i siłą podciągnął mu koszulkę do góry.
Rap Monster
Miałaś zamiar zapytać się Rapiego o to czy pokaże ci wreszcie ABS'a.
~Oppa~ zaczęłaś.
~Nie. Jimin jest od pokazywania mięśni, więc idź do niego.
Jin
~ [t.i.]... Nawet nawet o tym nie mów!~ krzyknął Jin zakrywając sobie uszy rękoma.
~~~~~~~~~~~~~
Witam!
Piszcie pomysły na reakcje pod każdym nowym rozdziałem
CZYTASZ
Reakcje BTS i inne takie pierdoły
RastgeleGłównie w tej "książce" będę się pojawiać reakcje BTS, ale również czasami wstawię jakiś wiersz czy coś podobnego. Mam nadzieję że się spodoba ^^