Reakcja BTS na to, że spaliłaś kuchnięJimin
ChimChim nie przyjął tej wiadomości aż tak źle... Sądziłaś, że jak mu powiesz o tym pożarze, który sama wywołałaś podczas robienia jajka sadzonego, to zrobi ci wielką awanturę.
~I co? Teraz będziesz musiała jakoś to odpokutować, bo nie puszczę ci tego płazem. Chyba nie muszę tobie mówić co masz zrobić~ powiedział przygryzając wargę i podchodząc do ciebie na niebezpieczną odległość.
Taehyung
~Jak to spaliłaś kuchnię? I jak teraz będę sobie robił jedzonko? Teraz musisz mnie przygarnąć na czas odnawiania mojej kuchni! Supi!!!~Tae zaczął się cieszyć jak małe dziecko, które dostało nową zabawkę.
~A co z resztą chłopców?~ zapytałaś.
~A ich wyślemy do schroniska!
Jung Kook
~Ale jakto spaliłaś kuchnię? Jak? Żartujesz sobie ze mnie c'nie?
J-Hope
Hobi wszedł do waszego domu. Chłopak był bardzo zmęczony dzisiejszymi próbami. Gdy tylko zobaczył, że połowa mebli w kuchni i wszystkie ściany są czarne od dymu złapał się za głowę, ale milczał. Po chwili ruszył w stronę schodów.
~Jutro o tym porozmawiamy. A teraz dobranoc.
Suga
Poinformowałaś swojego przyjeciele, że przez ten pożar w kuchni nie możesz przebywać w domu z powodu remontu.
~To może przeprowadzisz się na ten czas do mnie? Na bank tamci idioci nie będę mieli nic przeciwko. Ale jest jeden warunek! Wypełniasz wszystkie moje domowe obowiązki.
Rap Monster
~Ee... nie masz się czym przejmować [T.I.]. Ja ciągle coś niszczę lub podpalam, przywykniesz.
Jin
~C-co? Jak mogłaś mi to zrobić?! Wiesz jak to pomieszczenie jest dla mnie ważne? Zrobiłaś to specjalnie! Dobra, nie odzywaj się do mnie.~ chłopak ubrał buty i wyszedł z domu trzaskając drzwiami.
~~
Poezja!!!!!!!
Kook się dildem zabawia
A Jimin swój namiocik rozstawia.~~~~
Piszcie w komentarzach pomysły na reakcje!
CZYTASZ
Reakcje BTS i inne takie pierdoły
De TodoGłównie w tej "książce" będę się pojawiać reakcje BTS, ale również czasami wstawię jakiś wiersz czy coś podobnego. Mam nadzieję że się spodoba ^^