Reakcja BTS, gdy masz urodziny.
Jimin
Po szkole wróciłaś do domu. Byłaś zła, bo Twoi znajomi zapomnieli o rocznicy twoich urodzin.
Miałaś nadzieję, że przynajmniej Bangtani będą pamiętać.
O dziwo w mieszkaniu było cicho, co jest rzadkością. W salonie znajdował się Jimin z bukietem kwiatów w ręku. Po chwili zauważyłaś, że po całym pomieszczeniu są porozsypywane płatki róż, które tworzą ścieżkę do waszej sypialni.~Wszystkiego najlepszego [T.I.]~ powiedział ChimChim całując Cię czule. Wiedziałaś co planuje, nie miałaś nic przeciwko temu~ pośpieszmy się z kochaniem, bo jak Jin zobaczy co zrobiłem z jego różami to mnie zabije.
JungKook
Chłopak wymyślił, że z okazji Twoich urodzin zabierze Cię do kina a następnie na kolację do restauracji, gdzie wyzna Ci miłość i podaruje złoty łańcuszek z serduszkiem, niestety nie udało mu się, ponieważ reszta zespołu zrobiła tobie przyjęcie niespodziankę, na które zostało zaproszone GOT7. Maknae był zły na swoich Hyung'ów, że nie powiadomili go o tym wszystkim.
Gdy impreza się rozkręcała BamBam zaczął Ciebie podrywać.
Jeon nie mógł na to patrzeć, więc stanął pomiędzy tobą a Tajlandczykiem.
~Słuchaj BamBam, nie przeszedłeś tu po to, aby podrywać damę mojego serca, więc się od niej odpierwiastkuj, bo jak nie, to będę zmuszony Cię skąd wyprosić.Suga
Raper zapomniał o tym, że masz urodziny i nawet nie myślał o tym, żeby się z tobą spotkać.
CZYTASZ
Reakcje BTS i inne takie pierdoły
LosoweGłównie w tej "książce" będę się pojawiać reakcje BTS, ale również czasami wstawię jakiś wiersz czy coś podobnego. Mam nadzieję że się spodoba ^^