1 : BANA PARA VİĞER

390 9 16
                                    







"Baba lütfeen artık senden harçlık bile istemeyeceğim."

"Hayır dedim kızım."

Oflayarak adımlarımı odama yönelttim.
1 ay sonra hayatımın aşkı Shawn MENDES'in konseri vardı.

O konsere kesinlikle gidecektim. Bunun için yatırımlara önceden başlamıştım zaten ama VIP bilet için biricik babamın yardımlarına ihtiyacım vardı.

Babam elbette para verirdi. Ama süründürmeyi de pek severdi. Bende yılandan bile iyi sürünecektim. Boru değil. Shawn MENDES diyorum.

Ve o bileti alırsam konseri en önden izleyip ellerine dokunma şansına daha büyük bir yüzdelikle sahip olacaktım. Hani böyle kızlar eli ellerine değsin diye kaldırıyorlar ya yukarı sonra o da hepsine elini sürtüyor . Heh işte ben de öyle yapacaktım . Hayali bile içimi kıpır kıpır etmeye yetiyordu.
Gözgöze gelme ihtimalimiz de bence yüksekti. Ve en önemlisi onunla fotoğraf çekilmek istiyordum. Şöyle instagrama atıp , hikayelerinin%1234567890 una onun fotoğraflarını koyup gıcık kaptığım bir takım Sehawnsever kız takipçilerime bir güzel havamı atmak istiyordum.
Yani kısacası bu bileti almak için her şeyimi verirdim.

Tabi ben o sırada elimi kaldıramazsam , yada O elimi es geçmesse,benim değilde hemen arka çaprazımdaki kızın gözlerine bakarsa, fotoğrafta orangutan gibi çıkarsam. Kendimi 333 katlı apartmandan atardım. Kendimde bu potansiyeli görüyordum. Her bok beni bulurdu çünkü. Bok boku çekermiş...

Kanadalı yarim ile aramızda sadece 3 yaş vardı . O yüzden onunla evlenebilmemiz Aamir KHAN , Theo JAMES, Çağtay ULUSOY, Francisco LACHOWSKİ, Harry STYLES' dan çok çok çok daha olağandı.
Bu da geceleri yatmadan önce hayallerimi süsleyen kişi olmasını sağlıyordu . Rüyalarımı süsleyen de..

Bir keresinde rüyamda sünnet düğününde insanlara tavuk üstü pilav dağıtmıştık. Pipili pilav dağıtmak bile yakışmıştı kas yığınıma.

Hakikaten de kas yığınıydı. Bizim okuldakiler onun yanında kedi kalıyorlardı. O aslandı beh . Roaar. Hemde benim aslanım.

Hele hele o bacakları. Hayatımda hiçbir bacağı hele hele erkek bacağını seveceğim aklıma gelmezdi. Tabii ki bacağının çıplak haline değil , mükemmel siyah dar pantolonlu haline bitiyordum. Benmari usulü çikolata gibi eriyordum.

(Burda pek şey değil ama üzgünüm en güzellerini her zaman kendime saklayacağım:* yalnız bu pozda hamile kadınlar gibi çıkmış za lglşdşhşrşyşğrğy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Burda pek şey değil ama üzgünüm en güzellerini her zaman kendime saklayacağım:* yalnız bu pozda hamile kadınlar gibi çıkmış za lglşdşhşrşyşğrğy.)

Shawn....
Shawn la ilk tanışmamız bir yolculukta başlamıştı. Yani bir 2 sene önce.. Radyoda,patlamasını sağlayan Stitcehs şarkısı ile ona tutulmuştum. Ergenliğimdi Shawn benim. En güzel ergenlik.. Hala ergendim. Ergenlik seninle güzel Shawn... DUY SESİMİ.

17yaşındaydım. Yani 12. Sınıf olacaktım. O da 8 Ağustosta 20 yaşına girecekti. Konseri de doğum gününe özeldi zaten. Doğduğu yer, Kanada 'daydı.

Kanadalı kızlardan mıdır bilinmez. Kliplerinde de hep beyaz tenli , kızıl kafalı kızları oynatıyordu. Ben de ona inat buğday mu buğday ,  açık kumral mı açık kumral bir kızdım.✊🏻✊🏻

Bence beni görünce beğendiği kız tercihi değişecekti. Değişmeliydi!
Shawnı paylaşamam kimseyle ama Türk kızları güzel kızlardı. Ama ben en güzeliydim orası ayrı;)





İlk yazılma tarihi 2017 yazı. Yaz günü yakar bu 🌞   🔥 yığa ❤️imi çalar bu  🌊 adı 💘 ya...

KONSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin