Taip-tariau ir šoviau Greitui tiesei į tarpuaki. Jo kūnas sunkiai nukrito ant žemės. Nuleidau ginklą ir sunkiai iskvepiau orą kuris spaudė mano plaučius. Issitraukiau telefoną ir paskambinau tėvui.
-Alio
-Sutvarkyta, Greitas negyvas. Šoviau jam tiesiai į tarpuaki.
-Gerai lauksiu kada grysit namo.
Ir iškart padėjo ragelį. Taip....mūsų pokalbiai trumpi. Jam jausmai telefonu taspats kaip nusileidimas saulėje....NEIMANOMAS!!
Iškart pasiunciau komanda jog sutvarkytų Greito kūną.
-Jis vaziuokit aš dar pasivazinesiu-tariau. Važiavau ten kur vežė motociklas. Visa kelia galvojau kaip reikės susidoroti su Greito žodžiais jog aš perimsiu jo mafija. Atvaziavau į vietelę prie skardžio su ežeru. Atsisėdau prie krašto ir masciau.
-Zinai taip nepasislepsi-tare balsas už nugaros. Apsisukau ir pamačiau Kaila.
-As nesislepiu, o mąstau.-pasakiau atsidusdama.
-Apie ką?
-Greito žodžius...
-Jog tu turėsi tapti mafijos vade?-paklause Kailas. Palinkciojau galvą, nes daugiau nesugebėjau.
-Ei viskas bus gerai, mes pasitarsim su tavo tėvų ir ką nors sugalvoaim, jog nei tau nei Ešlei nereikėtų valdyti Greito mafijos. Gerai....?
-aciu
-uz ką?-paklausia jis
- Jog palaikai mane ir esi su manimi. Jis man syptelejo. Staiga jo ranka susilete su manaja. Aš paziurejau į jį. Jo akys tokios gilios jog sunku atsitraukti. Jis pradėjo po truputį lenktis, aš negalėjau pajudėti. Ir kai jis buvo prie pat manęs mano telefonas suskambejo....NAGI!!!
ŽINUTE NUO: ENDI
TAVES REIKIA. KLAUSAS CIA!!!!
Perskaičiau žinutę ir iškart pasokau ant kojų. Paėmiau Kaila už rankos ir pradėjau bėgti link motociklo.
ŽINUTE KAM: ENDI
ATVAŽIUOJU!
Kol vaziuojame paaiskinsiu kas yra Klausas. Jis mano pusbrolis. Mafijos vadas ir valdo visą naująjį Orleaną.
Greit parvaziavusi namo iejau į namus atrodydama pasitikinčią savimi.- Keila
-Klausai
-Atvaziavau pamatyti nužudytojo Greito. Galingojo Mafijos vado krytima.-kaip visąlaik dramatizuoja.
-Einam-tariau ir nuejome į sklypą.
Kailo pov.
-Kas tas Klausas?-paklause Dynas.
-Tai Keilos pusbrolis. Jis valdo visą Naująjį Orleaną ir yra galingiausias žmogus po Greito.-tare Katerina....
-taip pat uzsakiau bilietus, ryt keliausime namo-tare ji. Iškart ėjau krautis daiktus skrydziau o vėliau reikės pasneketi su Keila...Ačiū jog skaitote
Vote & comment 😘
YOU ARE READING
Bad Bitch
RomanceJos vardas Keila. Jai 19 m. turi šeimą kuriai priklauso mafija. Merginos tėvas mafijos vadas. Keila buvo mokinama kautis nuo mažų dienų. Kiekviena diena treniruotės. ja mokino nejausti skausmo, kaltės, užuojautos. Bet kas nutinka kai į merginos gyve...