Man daug ka reiškia

248 14 0
                                    

Kai pamačiau jog Keilos pusbrolis išėjo iškart neejau prie jos.

-Ar tau viskas gerai? Atrodai susikrimtusi...-tariau.

- Kailai viskas gerai....

-Ne neviskas. Matau tai...-ikalbinejau ją. Ji pažiūrėjo į mane susikrimtusiomis akimis.

-Tiesiog.....tiesiog manau jog tai ne pabaiga.

-Kodel? Greitas gi mirė.

-taip jis mirė bet nuojauta sako jog tai dar nebaigta.-tare ji. Tada isgirdome susišaudymą.

-Tada tavo nuomone velniškai gera...-tariau ir pradėjome bėgti link susišaudymo.

Keilos pov.

Atbėgę link susišaudymo pamateme vyrą.. (Ps. Jo Nuotrauka viršuje)

-Mes norime Rafaelio, jeigu jo negausime nuzudysime mergina!!-susauke jis. Pamačiau jog jo partnerio rankose yra mano sesuo. Iškart nubegau į apačią pasiimti Rafaelio.

-Juk neketini atiduoti jiems jo?-susistapdes paklausė manęs Kailas.

-Pasitiki manimi?-paklausiau. Kailas tvirtai linktelejo. Iavedziau Rafaeli laukan.

-Atiduokit pirmiau mergina!

-Ne...pirmiau Rafaeli!-tare vyriškis.

-Vykdisim mainus tuo pačiu metu!-auktelejau. Vyriškis linktelejo.

-1...2....3-paleidau Rafaeli, pamačiau jog Ešli eina link manęs. Kai ji jau buvo mano pusėje issitraukiau ginklą ir šoviau Rafaeliu į galvą. Po kelių sekundžių visi pradėjo šaudyti. Pasialepiau už priedangos ir viena po kito pradėjau šaudyti į žmones. Staiga vienas pataikė man į petį.

-Keila!-sureke kažkas, nors iš balso galėjau atspėti jog tai Kailas. Jis staigiai pribėgo prie manęs. Atplėšė savo marškinėlių skiautė apriso man petį.

-Tau reikia vidunk Keila-tare jis.

-Ne...man viskas gerai aš galiu šaudyti toliau-Tariau ir pradėjau šaudyti.

-Keila aš pasirupinsiu viskuo bet tau reikia ištraukti kulka-ikalbinejo mane Kailas. Palinkciojau ir jis padejes man atsistoti greit nubegome į vidų. Kailas pasodino mane ant sofos ir atidengė man petį. Pasiėmė žnyplės ir pradėjo traukti man kulka. Laikiausi kiek galėdama netekusi. Kai jis ištraukė kulka ją dezinfekavo ir uzsiuvo.

-Gerai aš turiu grysti, o tu lik čia...gerai?-paklause jis. Palinkciojau galvą. Jis sukosi eiti bet aš greit sugriebiau jo ranka. Jis tuojau pat atsisuko.

-Palauk...būk atsargus-tariau. Jis prisilenke prie manęs ir pabučiavo mano lūpas. Bučinys buvo trumpas bet man labai daug ką reiškė. Jis atsitraukė ir pabučiavęs mano virsugalvi išbėgo laukan....

 Jis atsitraukė ir pabučiavęs mano virsugalvi išbėgo laukan

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ačiū jog skaitote.😘
Vote &comment...

Bad BitchOnde histórias criam vida. Descubra agora