Nepalik manęs

213 11 0
                                    

Atsikeliau jausdama silpna kutenima kakle. Kailas žaidė su mano sruoga ir žiūrėjo kaip miegu.

-Zinai negražu stebėti kitus miegančius.-tariau syptelejusi.

-Tikrai?-paklause jis pakelės vieną antaki. Tai taip seksuolu. Jis pakstelejo man į lūpas.

-Man tai labai grazu-tare vėl pakstelejes į mano lūpas.-mums reiktų keltis.-tare Kailas. Tesugebejau palinkcioti galvą.

Kai nusiprausiau ir gryzau į kambarį Kailo jau nebuvo. Persirengiau į situs rūbus.

 Persirengiau į situs rūbus

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nusileidau į apačią. Buvo labai tylu tik virtuvėje girdėjosi traškėjimas. Nuėjusi į virtuvę radau ten besidarbuojancia Katerina. Ji kaip visada dėvi nuostabią apranga.

-Sveika - tare ji.

-Labas- tariau.

-O jūs su Kailu vakar ir pasiubavot. Per visą namą girdėjosi.-tare jį ir aš tiesioginė to žodžio prasme issiziojau. Jie viską girdėjo.

-Jus viską girdejot?-paklausiau nors atsakymą ir pati žinojau. Katerina syptelejusi palinksejo. Visa susigedusi atsisėdau prie stalo.

-Kur visi dingo?-paklausiau.

-vaikinai išvažiavo į būstinė o merginos į parduotuvę.-tare ji patrukciojusi pečiais. Staiga kažkas pabarskino į duris.

-Keista visi turi raktus kodėl beldžiasi?-paklause tylei Katerina. Ji jau žengė link durų tačiau aš ją greit sustabdžiau. Prideju pirštą prie lupu rodydama jog bunam tyliai. Issitraukiau ginklą ir atsistojau už sienos. Staiga durys tyliai atsidarė. Girdėjosi zmoniu žingsniai. Keli žmonės nuėjo į kambarius. Kelis žmones mačiau. Jie tikrai ne mūsiškiai. Greit ir mes su Katerina pradėjome veikti. Uzejome už vyrų nugarų ir patiliukais uždengė burnas uzdusinome. Vienas vyras per smarkiai nukrito ir taip atkreipė kitų dėmesį. Jie pamatė mus išsitraukė ginklus. Prasidėjo susišaudymas. Kelios kulkos pataikė man į ranka, bet dėl adrenalino antplūdžio nieko nejauciau. Po kelių minučių visi buvo isguldyti. Prispaudusi žaizda rankoje su rankšluosčių nuėjau iki katerinos.

-Ar viskas gerai Ket?-paklausiau jos. Jai irgi buvo kelios žaizdos. Ji palinkciojo galvą bandydama neprarasti sąmonės. Greit griebiau telefoną ir jau norėjau skambinti vaikinams bet jie lyg iš dangaus pasirodė čia.

-Keila! Keila kas nutiko? Ar tau viskas gerai?-pasipyle Kailo klausimai. Tesugebejau vos palinkcioti galvą. Kiti vaikinai jau paėmė Ket ir bandė sutvarkyti žaizdas. Staiga mano akys pradėjo mirguliuoti kol visai atsijungiau. Teisgirdau Kailo žodžius

-Laikykis...Keila nepalik manęs...laikykis-jo balsas gigzdejo. Jis priglaudė mane prie savo šiltos krūtinės. Ir tada tamsa...





Ačiū jog skaitote

Vote & comment 😘😍





Bad BitchOnde histórias criam vida. Descubra agora