Isdavikas...

296 22 5
                                    


Keilos pov.

Prabudau pilkame kambaryje. Apsiziurejusi pamačiau jog tai mano kambarys. Mano akį patraukė už plaukų kupetos kuri guli man prie rankos. Kailas... Guli man ant rankos. Su kita ranka pradėjau glostyti jo galva. Kailas truputį krustelejo ir pramerke savo akis. Pamatęs jog prabudau jo veide atsirado tokia šypsena jog galvojau kad jam veidas plys pusiau.

-Labas-mano balsas buvo girgzdantis lyg pjūklas.

-Sveika-tare kailas- kaip jautiesi?-paklause jis pabučiuodamas man į ranka.

-Skauda ranka ir šonkaulius. Kiek aš čia buvau?-paklausiau Kailo.

-Kelias dienas-tare jis ir mano akys išsipūte.

-Buvau nulūžusių kelias dienas!? Ką praleidau?

-nieko įdomaus tik tai jog Katerina išgyveno.-isgirdusi tai iškart atsikvepiau.

-turiu jau lipti iš lovos-tariau ir bandžiau stotis bet baisiai sudegė  pilva. Kailas išgirdęs mano inkstima paėmė mane už rankos ir paguldė vėl į lovą.

-Ka aš dabar invalide?- paklausiau savęs tyliai bet Kailas vistiek išgirdo.

-Ne bet tau reikia daug poilsio-tare jis ir atsigulęs šalia manęs įsijungė televizorių. Pasidejau galva ant Kailo peties ir ziurejau televizorių kartu su juo. Ziurejome kažkokia Teleloto laida.

-Kailai čia neįdomu, paziurekime kokį nors filmą. Tu nueik popkornu o aš surašius filmą mums pažiūrėti.-sukomandavau. Kailas tik nusijukes iš mano elgesio linktelejes nuėjo į virtuvę. O aš isigilinau į filmo paeska. Po kelių minučių nutareme žiūrėti X menai pradžia. Kadangi abu nesame matę šio filmo nutareme paziureti. Valgem spragėsių ir kalbejomes.

Po filmo pabandžiau vėl išlipti iš lovos ir man pavyko. Kėlęs minutės pastovejus pradėjau zigiuoti. Staiga kažkas man paskambino. Tai buvo Lukas iš mano gaujos. Dešinioji ranka.

A-As

L-Lukas

A-alio?

L- sveiki norėjau pranešti jog jūsų reikia bazėje. Prasidėjo maistas tarp mūsiškių.

A-Gerai tuoj būsiu. Pažiūrėk juos.

L-taip pone.

Padėjau ragelį ir nuėjau persirengti.
(Nuotrauka viršuje ^)

Persirengusi pasiėmiau mašinos raktų ir ėjau link durų kol manęs nesustabdė balsas.

-Kur susiruošei?- paklausė Kailas.

-I baze-tariau ir apsisukusi išėjau pro duris. Jaučiau jog Kailas eina iš paskos. Nekreipdama į jį dėmesio sedau į savo BMW ir uzvedziau ją. Kailas atsisėdo į priekį o aš į jį pasiziurejau klausianciu žvilgsniu.

-Tikrai neleisiu tau suzeistai ir vienai kur nors važiuoti.-tare jis ir prisisege diržą. Per tas kelias savaites mes su Kailu gan suartejom. Jis man tikrai patinka.

Kol važiavau išgirdau per radiją savo mėgstamiausia daina ir pradėjau ją dainuoti.

Kailas tik juokiasi žiūrėdamas į mane. Bet man px. Dainavau kaip paselus kol privaziavom mano bazė. Visos linksmybės iškart baigėsi. Islipau iš mašinos ir iejau vidun. Iškart pasigirdo triukšmas. Ėjau garso link ir pamačiau Luką. Jis sakė sargybiniams kažką. Pamatęs mane priejo.

-Panele jie nebesivaldo-tare jis. Aš tik linktelejau ir įėjusi į kambarį kur vyko begalinis triukšmas atsistojau ant stalo issitraukiau ginklą ir šoviau kelis kartus į lubas. Visi iškart nutiko.

-Taigi kas čia dabar dedasi?-paklausiau ramiu balsu.

-Bose tarp mūsų yra isdavikas-tare dzosuo.

-Nejaugi?-tariau - ir kazki tai galėtų būti?-paklausiau savęs. Mačiau kitų veiduose baimė, nerimą, drąsa... Ir pamačiau ant Manto rankų kažkokias demes

-Mantai kur issitepiai rankas?-paklausiau. Mačiau jog jis išvalo iš išgąsčio. Stebėjau kaip jis bando kažką sugalvoti jog neissiduotu.

-daziau dienas-tare jis net nežiūrėdamas man į akis

-Nejaugi...bet tu sargas kam tau dažyti siena-vel paklausiau jo nors jau puikiai supratau kad išdavikas. Jis pradėjo bėgti bet kiti jį sugavo.

-Veskit jį į belange ryt iš ryto į Hanta-tariau ir pamačiau jog jis vos neprisiko į kelnes. Jeigu klausiat kas yra Hanta tai lyg skaistykla, kurioje esi kankinamas ir baudžiamas uz savo nusikaltimus. Yra trys svarbiausios taisykles, ir jei jas sulaužyti paklausi i Hanta.

1. Neizduok saviškių

2. Nenuzudyk saviškių

3. Buni ištikimų tam kam dirbo

Ačiū jog skaitote 😘

Vote&comment ❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad BitchWhere stories live. Discover now