Kova nesitese ilgai. Išgirdau kaip mašinos išvažiuoja ir pro duris įeina maniskei. Pirmoji įeina Ešli. Apkabinu ja. Ji man sypteli. Visi nueina į virtuvę išskyrus Kaila.
-Tau viskas gerai? Tavęs nesuzeide?-pabyra klausimi iš manęs.
-Ne-Kailas šypteli.
-Kodel sypsaisi?-paklausiau jo.
-Siaip-taria jis.-Tik tu atrodai labai mielai kai jaudiniesi.-neaulaikiau šypsenos ir ji iššoko ant mano veido. Kailas apsikabino rankomis mano liemenį ir prisitrauke arčiau savęs. Po lėta jis pasilenkė ir atakavo mano lūpas. Sykart bučinys buvo ilgesnis.
-Susiraskit kambari-tare Endi. Atsisukau į ją ir paziurejau zudanciu žvilgsniu. Ji tik pradėjo juoktis.
-Ei gal kas nori į klubą?-paklause Ešli. Visi sutiko. Nuejome persirengti.
As^
Ešli^
Katerina^
Endi ^
Viską susiruosusios pasidazeme ir nulipome žemyn. Vaikinai mūsų laukė ten. Sulipome visi į automobilį ir nukeliavome į klubą. Pagal Ešli pasakojimą jis gan tolokai. Po kokios valandos kelio islipome iš automobilio ir nuejome į vidų. Iškart uzaisakiau gėrimo. Po pusvalandžio gėrimo nuejome pašokti. Kažkas padejo savo rankas ant mano klubu. Apsisukusi pamačiau kažkokį bica.
-Einam mažutė ten kur tylu-tare jis savo šlykščiai balsų.
-Geriau jau eik kol nepadariau tavęs nevaisingų ir neislupau akių kurias paskui sukisiu tau į gerkle-uztikrintai pasakiau. Vaikinas paėmė mano ranka ir pradėjo temtis mane link tuoleto.
-Juk ispejau-tariau ir su koja trenkiau vaikinui į klyna. Kai jis suklupo iš kumščio dejau jam į snukį. Vaikinas iškart atsijungė. Staiga Kailas priėjo prie manęs.
-Kas čia nutiko?-paklause jis.
-Jis prie manęs lindo-tariau pakilnojusi pečius.
-Ir tu jį atjungei?-paklause jis. Aš palinkciojau galvą. Kailas nusišypsojo. Apkabino mane per pečius.
-einam kol visų čia dar neatjungei-tare Kailas. Nusijuokiau iš jo pasakytų žodžių. Jis pabučiavo mano smilkini. Pasieme kitus susedome į mašiną. Padėjau savo galva ant kailo peties. Jis mane apsikabino per pečius. Greit nugrimzdau į miego karalystę....
Ačiū jog skaitote😘
Vote&comment...
YOU ARE READING
Bad Bitch
RomanceJos vardas Keila. Jai 19 m. turi šeimą kuriai priklauso mafija. Merginos tėvas mafijos vadas. Keila buvo mokinama kautis nuo mažų dienų. Kiekviena diena treniruotės. ja mokino nejausti skausmo, kaltės, užuojautos. Bet kas nutinka kai į merginos gyve...