Oturan - Ciemnowłosa kobieta o ciemnej karnacji z bardzo promienną urodą. Jak już wcześniej wspomniałem jej zegar był bardzo ubogi, a mimo to jest w stanie przeżyć z dwójką małych dzieci - Emili i Susann.
Oczywiście miała pracę lecz słabo płatną, a także mieszkała w dzielnicy getem, w której podatki są wyższe niż powinny być. Dorabiała na boku w barze. Miała tam stałego klienta - bogacza imieniem Lars. Lubiła go, a on ją. Wiedział, iż Oturan jest uboga i bardzo charda więc czasem zostawiał napiwki.
Oturan jest bardzo summienna i sprytna, a także potrafiła uśpić dzieci za pierwszym razem co jest akuratnio bardzo pożądaną cechą u matki lecz niekiedy niemożliwą do wykazania.
Tego dnia Lars zostawił napiwek wysokości 100 LAT. Oturan nie mogła uwierzyć własnym oczom. Nigdy w życiu nie widziała takiej liczby u siebie, ani u nikogo w getem. Pobiegła za Larsem najszybciej jak mogła. Niestety nie znalazła go poza barem, gdyż ludzie zasłaniali wszystko.
Tak, więc Oturan została 100 LAT. Poszła do sklepu i kupiła dzieciom coś do jedzenia i ubrania - zaszalała jak mogła. Później zrobiła zakupy dla siebie. Wróciła do domu i dała dzieciom wszystkie ubrania i powiedziała:
O: Macie tu ubrania wybieracie sobie co chcecie. - dodała uśmiech na końcu
Dz: JEJ! HURA! Mamo... Skąd...Jak...Ty... to ...kupiłaś...? - powiedziały dzieci jąkając się widząc około stu ubrań.
O: Mamusia dostała nagrodę za pokonanie ogromnego napakowanego rycerza w żółtej zbroi i dlatego macie teraz te rzeczy. A teraz brać i nie zadawać więcej pytań - uśmiechnęła się pod nosem i zabrała za obiad.{Myśli Oturan}
Co ja zrobię z taką ilością czasu?
Boże, jak ja to schowam. Wszystkiego nie mogę wydać, a konta w banku nie założę bo się zaczną podejrzenia. Wiem...~~
Koniec rozdziału :D
Zostaw gwiazdkę jak się spodobał i skomentuj jak chcesz. I przeczytaj książkę "The Night" mojej przyjaciółki
Bajoo :*
~~
CZYTASZ
Koniec Czasu
FantasyW wieku 20 lat ludzie przestawali się starzeć. "Coś za coś", więc musiał być jakiś chaczyk. Na lewej dłoni mieli "zegary". Miał 12 miejsc minimalnie: lata, miesiące, dni, godziny, minuty i sekundy. Bohaterkajest bardzo urodziwą kobietą o blond włosa...