4.

433 51 17
                                    

POHLED HARRYHO:

-Pouhý dotek, navazuje na incident s Nancy a epilog-

Když nad tím tak přemýšlím, udělal jsem někdy nějakou hloupost? Samozřejmě, bylo jich mnoho. Některých jsem litoval málo, některých více než bych čekal. Nikdy však nebude ráno, kdybych se nevzbudil a nesnášel se za to, co jsem provedl jediné dívce, která mi dala a zároveň vzala všechno. Byla to Nancy a já se vždy probouzel uprostřed noci celý zpocený, protože v té noční můře jsem vše ještě více dokašlal. 

Jakmile jsem si uvědomil, co za zrůdu se ze mně stala, neváhal jsem a začal jednat. Všechno se vyhrotilo v tu chvíli, kdy jsem volal s Ronem. Pamatuji si moc dobře, že mi brečel do telefonu, že jsem jeho sestru zničil. Ach, Ginny. Miloval jsem jí, ale Nancy tu prostě byla dřív. Kdybych jí nepotkal, žil bych nudný ale šťastný život. 

Že by to znělo, že jsem kdy litoval, že jsem Nancy potkal? Ne, nikdy ani na jediný okamžik jsem toho nelitoval. Spíše jsem přemýšlel, jaké by to bylo. 

Bylo to tak dávno, kdy do mě v Příčné ulici narazila, a pak, když jsem myslel, že je mrtvá, mi ji Bůh seslal a my se setkali stejně, jako když jsme byli malí. Byla mou první láskou, ale její city jsem prostě pochopil jinak. 

Miloval jsem jí jako famrfpál, jako tu nejdokonalejší čokoládu a zeleň, která se její barvě očí nemohla nikdy vyrovnat. Ona mne však brala jinak. Milovala mě. Jako mladšího bratra, kterého musela chránit. 

Nikdy však nepochopila, jak mě bolelo jí vidět se usmívat. Jak mě ničilo, když plakala a já ji nemohl nijak pomoct. Když jsem jí líbal, avšak moc dobře jsem věděl, že při tom nemyslí na mě, ale na to zmijozelské monstrum. 

Nesnášel, ale zároveň jsem miloval její smích. Zasazoval mi pod pás rány, které jsem snášel. Zbožňoval jsem, jak vyslovovala mé jméno. Bylo to, jako by mě hladila motýlí či andělská křídla. Její dotek mě rozpaloval a já jsem nějak vždy tvrdil, že my dva jsme pro sebe stvořeni. 

Byl jsem tak slepý, když jsem si myslel, že její srdce by mohlo patřit mě. Bláhově jsem se domníval, že když si vezmu její tělo, dá mi i svou duši. Přišel jsem do jejího života pozdě. Začal jsem se o ní více zajímat až moc pozdě. 

Chtěl jsem její rty, dostal jsem je, ale ta facka, kterou jsem poté dostal, mě nutila toužit po něčem víc. Ukradl jsem si její polibek, který si schovávala pro Malfoye. Pro někoho, kdo jí oslnil dříve. Někdo, kdo jí udělal radost a koupil jí náhrdelník dříve než já. Viděl jsem, jak se na plese přemáhala, aby jej sundala a vzala si ten můj. Byl jsem jen náplast, ale já to nevnímal. Byl jsem rád, že můžu být v její přítomnosti. 

Byl jsem jen náhražka někoho, s jehož myšlenkami na něj usínala. Čí jméno volala, když se jí zdály špatné sny. Milovala jej i přes to, že jí ublížil více než já. Možná jsem jen záviděl, že já toto s Ginny nikdy nezažil. Avšak i já dělal to samé co Nancy. Našel jsem si náhražku její maličkosti. Našel jsem si někoho, koho jsem stejně nemohl milovat víc než toho předtím. Přesně jako ona. 

Miloval jsem její oči a hlas. Zbožňoval jsem všechno, co dělala, až jsem byl do všeho blázen. Byl jsem jí posedlý a nechtěl přestat. 

Ale když jsem byl nad jejím tělem a viděl její slzy na rudých tvářích, chtěl jsem přestat. Chtěl jsem vypadnout, ale chtíč a vidina toho, že by opravdu byla moje, mě nutilo jít dál. Vždy jsem přivíral slastně oči, když mě oslovila, to její 'Harry' bylo vždy tak něžné. Ale když křičela mé jméno se zoufalstvím v očích, byla to podpásovka. Trhalo mě to, ničilo, zžíralo.

Dodatky k sérii Zrádcova dcera |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat