8

445 41 2
                                    

Angelhobie:
Selam TaeTae~

Thealieninthespace:
Oha! Sen bana mesaj mı attın??? Uzun zaman oldu Hoseok...

Angelhobie:
Yanlış oldu yine. Normalde benim sana demem gerekiyordu. İlk mesajı attığında falan. Ayrıca Hoseok mu olduk şimdi?

Thealieninthespace:
Dur hala şoktayım. Neredeyse bir haftadır mesajlaşmıyorduk.

Angelhobie:
Evet biraz öyle oldu. Bu süre zarfında sana sapıklık yapamadığım için üzgünüm...

Thealieninthespace:
Kabul edilmedi. Neden atmadın peki?

Angelhobie:
Aksilikler yaşadım ve sinirliydim. Bu kadar.

Thealieninthespace:
Peki daha fazla üstelemeyeceğim. Şuan bir sorun yok değil mi? İyisin?

Angelhobie:
Yok yok. İyiyim ben de. Bu arada sen benim kim olduğumu öğrenmek için bana sorular soruyordun ㅋㅋㅋ. Ayrıca o sorularla beni bulabildiğini sanmıyorum ㅋㅋㅋㅋ.

Thealieninthespace:
Şey öyle oldu biraz. Çok komik biriyim bilirsin. Bundan sonra daha dikkatli olacağım. Sen hiç merak etme Hyung...

Angelhobie:
Wow çok korktum. Bende daha çok dikkat edeceğim o zaman.

Thealieninthespace:
Bu arada son kez bir şey diyeceğim. İpucu versen?

Angelhobie:
ㅋㅋㅋ başlamadan son buldu... Nasıl bir ipucu verebilirim ki. Hiç iyi değilimdir bu konularda.

Thealieninthespace:
Yaa! Hyung!

Görüldü.13.43

Bu da böyle bir bölümdü. Aslında anlatım olarak yazacaktım ama onun için biraz erken olduğunu düşündüm. Okuduğunuz için teşekkürler...
Byü.

PARDON. / VHOPE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin