23

187 13 3
                                    

Hoseok,  Taehyung'un evine gelmiş, Taehyung onu izlerken yemek yapmış, daha sonra da birlikte güzelce yemişlerdi.

Masayı toparlayıp salona geçmişlerdi. Birbirleri ile hasret gidermeleri gerekiyordu.

“Hoseok, ben seni özlemeden duramıyorum. Keşke her saniye birlikte olsak.”  dudaklarını büzerek söylediği cümleler Hoseok'u gülümsetmişti.

"İstersen olabiliriz." Sırıtarak söylemişti ve bu Taehyung'u meraklandırmıştı. "Nasıl?" Kaşlarını çatarak sorması Hoseok'u güldürmüştü.

"Klişe ama bana taşınabilirsin?" Taehyung kaşlarını kaldırmış Hoseok'a bakıyordu. "Ne? Ciddiyim." Deyivermişti Hoseok.

Elini çenesinin altına koymuş ve bu kelimeleri söylemişti. "Düşüneyim. Olur!" Kocaman gülümseyip Hoseok'a bakıyordu ve Hoseok kahkaha atmaya başladı.

"Kabul etmeyeceksin sandım ama sen teklif etmemi bekliyormuşsun Tae." Karnını tutarak söylediği cümleler Taehyung'u da güldürmüştü.

"Biraz öyle oldu." Dedikten sonra Hoseok'a bakmaya başlamıştı. Ciddileşen yüzü Hoseok'unda ciddileşmesini sağlamıştı.

"Hoseok sanırım o attığım mesajlarda ciddi değildim." Gözlerini kaçırarak söylediği cümleler Hoseok'un kaşlarını çatmasını sağlamıştı.

"Hangi mesajlar?" Sorduğu soru Taehyung'un daha çok gerilmesini sağlamıştı. "Anlamamazlıktan gelme."
Demişti kafasını eğerken.

"Anlamadım ki" cidden anlamamıştı. Hangi mesajlardan bahsediyordu.

"Şey işte. Birlikte olmak konusunda. İtiraz ettiğim. Ciddi değildim." Her söylediği cümlede küçülüyordu, Taehyung.

Dişlerini ortaya çıkartacak şekilde gülmüştü, Hoseok. "Demek ciddi değildin. Yani istiyorsun?" Taehyung'u ellerini tutup kucağına çekerken söylemişti bu cümleleri. Taehyung itiraz etmeden yerleşmişti Hoseok'un kucağına.

Hala yüzüne bakmıyordu Hoseok'un. "Evet. Sonuçta sen benim sevdiğim adamsın." Cümlenin sonuna doğru kafasını kaldırıp Hoseok'un gözlerine dikmişti gözlerini.

"Öyleyim." Sağ eliyle Taehyung'un yanağını okşamaya başlamıştı. Sol elini beline koyup kendine çekmişti. Çoktan gözlerini kapatmış olan Taehyung yüzünü biraz daha yaklaştırmıştı, Hoseok'un yüzüne.

Dudakları buluştuğunda yavaşça öpüşüyorlardı. Daha on dakika önce özlem gidermişlerdi. Taehyung, ellerini Hoseok'un yanaklarına götürmüştü şimdide.

Hiç bir şey düşünemiyordu ikiside birbirlerinden başka. Daha da hızlandı öpüşme. Taehyung, Hoseok'un alt dudağını dişlerinin arasında ezmişti.

Hoseok, Taehyung'un üst dudağını emmiş ve geri çekilip nefes almalarını sağlamıştı.

Alınları birbirine dayalıydı. Derin derin nefes alıyorlardı. Taehyung tekrar dudaklarını buluşturduğunda itiraz etmemişti, Hoseok. Bu sefer daha sertti. Çıkan sesler doldurmuştu odayı.

Zaten kucağında olan bedeni bacaklarından tutarak ayaklanmıştı, Hoseok. Elleri Taehyung'un bacaklarında ve kalçalarında geziniyorlardı.

Taehyung'un odasına gelmişlerdi ama Hoseok, Taehyung'u  yatağa yatırmamakta ısrarcıydı. Kucağında hoplatmış ve öpüşme bölünmüştü.

Nefesleri arasında konuşmaya çalıştı. "Tae?.." emin olmak istermişcesine seslenmişti.

Taehyung ise konuşmak yerine Hoseok'un kazağını eteklerinden tutup yukarı doğru çekiştirmişti. Bunu yapması onun Hoseok'un kucağından inmesini sağlamıştı.

Hoseok'un üzerine yürüyüp onu duvarla arasına aldı. Boynuna yöneldiğinde Hoseok başını yana yatırmıştı. Emmeye ve ısırıklar bırakmaya başladığında Hoseok'tan ilk inlemeleri kazanmıştı.

Hoseok ellerini Taehyung'un beline götürmüş yavaş yavaş aşağılara iniyordu. Sonunda kalçalarına geldiğinde avuçlamıştı. Buda onun Taehyung'tan inleme kazanmasını sağlamıştı.

Hoseok'un köprücüklerine izler bırakan Taehyung sonununda tekrar dudaklarına çıkmış ve kısa bir öpüşme başlatmıştı.

Hoseok onu omuzlarından iterek yatağa doğru yönlendirmişti. Önüne geldiklerinde bir anda Taehyung'u yatağa itmiş, düşmesini sağlamıştı.

Kendisinide onun üstüne doğru bırakmış,  ellerini yatağa koyup destek alıyordu. Bir süre ikiside birbirlerinin yüzünü inceledi.

Taehyung, Hoseok'un dudaklarına bakarken dudaklarını yalamıştı. Hoseok mesajı almış gibi onu öpmeye başlamıştı.

Ellerini Taehyung'un tişörtüne götürüp çıkartmıştı. Önce elleri vücudunda gezinmiş sonra dudakları ve dili ile yer almıştı, Hoseok.

Taehyung nefes nefese, gözleri kapalı Hoseok'un dokunuşlarının etkisine kapılmıştı. Kalpleri yerinden çıkacaktı.

Sonunda Hoseok'un elleri Taehyung'un pantolonunu bulmuştu. Yavaşça ondan kurtulduğunda daha sık nefes alamya başlamışlardı.

Boxerınıda çıkardığında Taehyung gözlerini açmış neler olacağına bakıyordu. Hoseok onun dudaklarına öpücük kondurup kendi pantolonunu ve boxerını çıkartmıştı.

Nefesi kesildi Taehyung'un. Hoseok tekrar üzerine eğildiğinde "Taehyung, sen dur diyene kadar durmaya niyetim yok." Söylediği cümle Taehyung'a ulaştığında o kelimenin ağzından çıkmayacağına çoktan karar vermişti. 

Hoseok'u boynundan tutup yeni bir öpüşmenin içine çekerken cevabını vermişti.

°°°

Daha fazla yazamdım gsjgdnshgdj. Devamını nasıl getireceğime karar veremedim. Burada bitirmek zorundayım. Pardon'a yakışmazdı falan dermişim bdhxhnsishzvbshsu.
Umarım beğenirsiniz. Gidiyorum ben.

PARDON. / VHOPE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin