17

227 22 1
                                    

Thealieninthespace:
Hala şoklardayım. Hyung! Böyle olmamalıydı! Benim hayallerim vardı! Ne güzel ikimiz olacaktık! SADECE BİZ! Sonra romantik anlar yaşayacaktık!!  Ama! Olmadı!


Angelhobie:
Bende böyle düşünmemiştim. Ama olan oldu TaeTae. Ayrıca demek romantik anlar? Nasıl şeyler mesela? Açık konuşalım.

Thealieninthespace:
Tutkulu bir öpüşme, duygulu bakışmalar, elele yürümeler gibi gibi şeyler olacaktı! Hyuung! Oof!

Angelhobie:
Sizin parmaklarınız neler yazıyor öyle Kim Taehyung bey. Tutkulu öpüşmek demek? Ha? İstediğiniz o olsun. Gereği düşünülmeden kabul edilmiştir. Hem nasıl olsa hala yarın için buluşma sözümüz var. Değil mi? 

Thealieninthespace:
Eveet! Olurmu ki hyung? Yani yanlış anlama öyle sadece öpüşmek için demiyorum. Birlikte olacağız değil mi?  İkimiz?  Başbaşa yani?

Angelhobie:
Tabi. Sadece ikimiz olacağız, başbaşa.  Böyle diyince sanki bozulacakmış hissi veriyor...

Thealieninthespace:
Deme öyle Hyung! Öyle dersen bozulur bak! Güzel olacak ama biz yinede çok düşünmeyelim. Akışına bırakalım. Plan yapınca olmuyor çünkü...

Angelhobie:
Haklısın. Düşünmeyelim. En iyisi. O zaman yarın görüşürüz! Hadi iyi geceler! Güzelce uyu. Uykulu bir Taehyung görmek istemem.

Thealieninthespace:
Peki hyung Hoseok! Hemencecik uyuyacağım. Sanada iyi geceler. Görüşmek üzere...

Thealieninthespace çevrimdışı.

Angelhobie:
ㅋㅋㅋㅋㅋ

Eveet! Sonunda ponçik bölümler!! Yaşasın! Hkgckpyfhlg mutluyum artık canım sıkıldıkça yazarım...
Umarım beğenirsiniz.
Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayıın!!
İyi geceler ve günaydınlar!
Byü.

PARDON. / VHOPE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin