15

272 24 12
                                    

Okul bitmiş herkes yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı.

Taehyung, okul kapısından çıkmış adımlarını kafeye giden yola yönlendirmek üzereyken arkadaşı Jungkook'un ona seslendiğini duymuştu. "Taehyung! Gelmiyor musun?" sorulan soru karşısında biraz düşünen Taehyung.

Bu sefer gidebileceğini düşündü. Genelde hep ertelerdi. Çünkü ya işe gitmek zorunda olurdu yada ödevi olurdu.

Bu sefer gitmek istemişti ve gidecekti. "Aklımdan çıkmıştı." kendi kendine konuştuktan sonra Hala okulun içinde arkadaşıyla konuşan Jungkook'a cevap vermişti "Geliyorum! Geliyorum!".
Daha sonra da ters yöne yani Jungkook'un olduğu yöne doğru yürümeye başlamıştı.

Jungkook'da arkadaşına veda etmişti. 

Ortada buluştuklarında Jungkook hemen söze girdi. " Şaşırtıyorsun Kim Taehyung. Genelde bir bahane bulup gitmen gerekirdi... " merakla Taehyung'a bakan Jungkook'u cevapladı hemen "Bugün biraz rahat olmaya ve gelmeye karar verdim." Deyip hayali öpücük atmıştı. 

Jungkook ise hayali öpücüğü elinin tersiyle itmişti. "Sonunda çılgın Kim Taehyung bizimle!" bağırdığında, Taehyung kahkaha atmıştı.

O da gideceği için heycanlıydı. En son arkadaşlarıyla takılmasının üzerinden kaç ay geçmişti. Şimdi gitmesinin nedeni ise yarın olacak olan Buluşma öncesi kafa dağıtmaydı.

Heycanının geçmeyeceğini bildiğinden zamanını arkadaşlarıyla geçirecekti.

Gayet güzel bir düşünceydi. Ona göre.

Jungkook ile şakalaşırken on dakikalık mesafede olan Jimin'in evine gelmişlerdi. Onu alıp Jungkook'un evine ordanda kafeye gideceklerdi. Jungkook'un düşüncesi bu yöndeydi...

Jimin ile jungkook bir yıldır sevgililerdi. Tanışmaları eskiye dayanıyordu. Jimin eskiden Jungkook'un komşusuydu. Şimdi ise okulu nedeniyle başka eve taşınmıştı. Bu sevgili olmalarına engel değildi.

Zile bastıklarında kapıyı hazır bir Jimin açmıştı.

"Selam bebeğim."Biraz duraksamış ardından gözleri Taehyung'u bulunca şok olmuş ifadesini takınmıştı."Vay canına Taehyung-shi siz yaşıyor muydunuz?" Alayla sorduğu soru karşısında gözlerini devirmişti Taehyung.

"Yaşıyormuşum demek ki geldiğime göre" Taehyung'u sert çıkan sesi ikisinide güldürmüştü. 'Tam birbirlerini bulmuşlar. İkiside aynı.' diye geçirdi içinden esmer. Jungkook bir anda sinirlendiği zaman daima Taehyung'u komik bulurdu. Sevgilisi Jimin'de öyle.

Taehyung'un gelmiş olmasının şokunu atlatmış ve Jimin'in arabasıyla Jungkook'un evine gitmeyi başarmışlardı.

Jungkook rahat durmayıp araba kullanan Jimin'e sırnaşıyor, Jimin ise sırıtıp karşılık veriyordu.

İki sevgilinin yanında olmak rahatsız hissettirmişti. Ne kadar ikiside arkadaşı olsada...

Arabadan inmiş ve evin içine girmişlerdi. "Taehyung'a giyecek bir şeyler verip bende giyineceğim. Sen oturup bizi bekle!" merdivenleri çıkarken Jimin'e bağırmıştı.

Taehyung'ta sözlere uyarak odasına giden Jungkook'u takip ediyordu.

Bu kadar geç bölüm attığım için çok üzgünüm. Sizlerden çok özür diliyorum. Yazacak zamanım ve ilhamım yoktu. Bu bölümün de iyi olduğundan pek emin değilim. Ama kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Umarım ileride daha iyi bölümler ve kitaplar yazabilirim. Sizleri seviyorum. Vhope'la kalın. Sevgilerle...
Byü. 💕💕

PARDON. / VHOPE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin