Seperti biasa aku bangun sendiri untuk pergi ke U.. kenape bukan ibu aku yang kejut? Sebab aku tak suke ibu aku masuk bilik aku...
Aku bangun dan memasuki bilik air kemudian aku solat subuh...
Selepas solat aku mengambil cap yang arwah papa pernah kasik mase hari jadi aku dulu...
Aku bergegas turun ke bawah... tetibe ade ORANG ASING panggil aku..
Encik othman: hana dah nak pegi U dah?
Raihana:KAU SAPE NAK PANGGIL AKU HANA?! PAPA SORANG JE YANG LAYAK NAK PANGGIL AKU MACAM TU!
Puan nazurah: rai jangan biadap! Dia pun papa kamu jugak!
Raihana: aku kesah ape? Tak nak aku ngaku ORANG ASING ni bapak aku... dasar pembunuh!
Puan nazurah: KALAU KAMU TAK TAU APE APE BAIK KAMU DIAM!
Raihana:aku tak tau ape... KAU CAKAP AKU TAK TAU APE APE?! KAU BUNUH PAPA AKU SEMATE MATE NAK KAWIN NGAN JANTAN TAK GUNE NI?! KAU INGAT AKU TAK TAU KE KAU NGAN JANTAN NI BERKOMPLOT NAK AMIK HARTA PAPA! KAU MASIH NAK KATE AKU TAK TAU APE APE?!
PANGGG!
Raihana:*senyum sinis* tahniah.. sekarang kau da berani nak tampar aku.. sape ajar? ORANG ASING ni ek?
Puan nazurah: r...ra..rai... ibu tak sengaja... sakit ke?* rase bersalah+ cube nak tengok tempat yang dia tampar*
Raihanah:*tepis kasar tangan puan nazurah* jangan kau berani sentuh aku! Jijik!*pegi garaj*
Puan nazurah: rai! Raihana!
Raihana : *hidupkan motor**jalan pergi u*
Puan nazurah:raihana* nangis*
Encik othman: shhh... *pujuk puan nazurah* sudah tu...
Papa... ibu da jahat tsk... dia dah naik tangan ngan hana... ORANG ASING tu pun da tau hana ni permpuan... nasib baik betine tu tak de kat rumah...*nangis*
Skip.....
Aku masuk ke perkarangan universiti... seperti biasa budak permpuan akan menjerit macam orang kene hesteria.. aku sendiri takut kekadang ngan diorang ni...
Perempuan1: arghhhg abang rai da sampai!!!!!!
Perempuan yang lain2: arghhh cute nye dia!!!!!
Dan aku be like...
^_^
Hehehe senyum tu kan sedekah...
Permpuan2 : ARGHHH DIA SENYUM KAT AKU!!!!!
Perempuan1: tak lah dia senyum kat aku!
Perempuan 3: ISHHH KORANG NI! TAK LA!
Perempuan 1&2:*senyap*
Perempuan 3: dia sebenarnya senyum kat aku ^_^
"Ishh jangan perasan lah! Dia senyum untuk aku je!"
"Hei aku wife to be dia tau!"
Bla bla bla....!!!!
Reader tau tak ni mase untuk ape?
A: untuk lari
B:untuk tunggu
C:untuk pilih salah satu mane satu yang ko nak senyum kat dia..Reader mane yang pilih B tu....
Jawapan nye salah... jawapan sebenar dia A... tahniah yang pilih A tu ye...
Aku lari tetibe terlanggar sorang hamba allah ni...
Adoi!
Mamat playboy ni lagi!!!
Bersambung....
YOU ARE READING
Kau Perempuan Ke?!
RomanceKejadian yang berlaku beberapa tahun yang lalu atas sebab kecurangan ibunya yang menyebabkan kematian àyah raihana telah mengubah pendirian raihanan ke pada ganas dan kasar... lebih senang di katakan tomboy.... Aku benci kau! - raihana Ibu tak kira...