Greukkk!!!
Raihana:aduh lapo nye.. nyesal seh jadi hero *pegang perut*
Lukman: hai be-.. KAU ASAL NI BEB? KAU OK TAK?! KALAU TAK AKU HANTA KAU GI HOSPIT-
Raihana:relaks man.. aku ok.. just..
Lukman:just?
Raihana: just lapar... aku lapar *sengih*
Lukman: ummm! Ckp la awal awal.. jom aku belanje mamak..
Raihana:*terkejut* kau nak belanje aku mamak man?! Aku nak buat ape ngan mamak tu?!
Lukman:*sigh* kau jadi orang jangan bengap sangat le tak? Maksud aku.. aku nak belanje kau kat kedai mamak.. paham tak?
Raihana:hehehehe... paham paham.. okey! Jom!
Skipppp...
Raihana: thanks ahh man.. belanje aku makan..
Lukman: no prob la rai.. kite kan member...annnn..
Rai pov
Sedang aku ngah berjalan keluar dari kolej ngan man.. tetibe ade lagi masaalah.. gadoh pon tak yah ahh kat mamak! Kacau mood je.... aku tengok ahh sape yg tengah gado tu.. wait.. tu irdina kan? Pastu aku tengok dia ngan sorang laki ngan sorang perempuan yg lagi seksi dari dia.. kot..
Lu pikir ahh sendiri...
End pov
Irdina:sampai hati you nak tinggalkan I!
?: ha.. memang sampai hati I pon! You know what? Mira ni lagi cantik dari you!
Mira:*senyum gedik* kalau you betol2 cinta kan I... apa kata you tampar pompuan tak sedar diri ni...
? : ofcourse.. anything for you dear*nak tampar irdina*
Irdina:*tutup mata*
irdina pov
Aku tutup mate aku untuk merelkan ape yg bakal terjadi... tetibe aku dengar ade orang ckp..
End pov
Raihana:*tahan tangan ?* Bro.. nak main kasar jangan ngan pompuan... tu namenye dayus bro.. tapi kalau tak le tahan sangat.. jom main wwe ngan aku .. amacam?
Student p 1: wahh rai la!! Gentle nye! Kyaa!!!
Students p 2: cute nye dia!!
?: hak alah.. tak yah jadi hero lah.. muke kau yg comel cam pompuan ni ape je ble buat?*menyampah rai ade banyak peminat*
DUSHH!
Lukman: satu kosong
?: kau ni!!*nak pukul raihana*
Dushh!!
Lukman: dua kosong!*sengih kat rai*
Raihana :* sengih balik kat man*
?:*bangun balik**nak pukul rai* yahhhh!!!
Lukman:RAI!!!
Raihana:*senyum sambil pandang man**sepak ?*
Buk!!!
?: *pengsan*
Lukman: huuu nasib baik...*lega*
Raihana:*cangkung + pandang ?* lain kali.. jgn pandang rendah kat orang.. k cau.. Jom man!
Lukman:kau ni kalau ye pon tak yah jerit.. aku kat sebelah kau je..
YOU ARE READING
Kau Perempuan Ke?!
RomanceKejadian yang berlaku beberapa tahun yang lalu atas sebab kecurangan ibunya yang menyebabkan kematian àyah raihana telah mengubah pendirian raihanan ke pada ganas dan kasar... lebih senang di katakan tomboy.... Aku benci kau! - raihana Ibu tak kira...