bab 7(bapak ah!)

2.1K 123 3
                                    

Adoi.. runsing la.. dari tadi man dah tak nak ckp ngan aku..

Eh reader... muke aku ni...

Ade ke muke cam lesbian... tak de ann?

Baik kau ckp tak de! Cepuk kang!

BUKK!!!

Hakkalah tiang mane sesat ni.. nasib aku sado tak de rase sakit..

Huehuehue...

" kau jlan pandang depan ble tak?! Da langgar orang pastu sengih2!"

Sejak bile tiang bole bercakap ni... ouh agaknye sebab ni tiang abad ke 21 maybe ade perubahan supaya dia bercakap kot.. supaya dia bole maki sape yang langgar dia..

DASYAT!!!

harraz: eh kau dengar tak ape yang aku ckp ni?!

Raihana:*baru sedar ke alam nyata* huh?

Harraz: adoi!!! Tak habis habis kau!! Tak habis habis kau! Kau ngan muke plastik kau tu memang suke stalk aku ek?!

Raihana: // kau tengok betapa kecil nya bumi tuhan ni? Geram seh ngan lelaki mulut takde insuran ni// kau ingat aku tak de koje lain ke nak buat huh? Dari stalk engko... baik aku mengaji, solat taubat lagi bagus! Ni nak stalk kau?! Eukkk!!! Pegi sempang ahh!!

Harraz://gile deep// eleh kau! Mane ahh tau kan! Kau ni kan kunyit!

Raihana: huh? Kau panggil aku ape? Kunyit? Dey! Kau buta ka apa? Aku manusia la! Dasar budak wechat!

Harraz: kau tak tau ker?? Gile kuno kau nie! Kunyit tu gayy!! Kau tau tak gay!

Raihana: tak kuase aku nak bergay ngan kau ni! Muke dah la macam jamban tak siap! Erghhh ngeri doh nengok kau ni!!

Harraz: terok tol penghinaan kau ni! Muke aku cam lee min ho tah! Jgn memacam!

Raihana: lee min ho?! Masyaallah! Jauh sungguh terpesong nye! Aku tengok kau ni lebih kurang ngan jebon je doh! Bapak ahh!! hahahaha!!

Harraz: jebon?! Dah tu kau tu ape? Jamban?! Huh? HAHAHAHA LAGI TEROK

Raihana: daripada aku dok berdebat ngan budak tak matang cam kau ni.. baik aku berselawat.. sekurang kurangnya dapat la syafaat nabi di akhirat kelak... k la cau!

Harraz: // asal ayat dia deep semacam ek arini? Asal hati aku berdegup laju ek? (.///.) Tak kanlah..*tampar diri sendiri* ish aku bukan kunyit! Aku bukan kunyit// AKU BUKAN KUNYIT!!

students1: dah kenape?

Students2: sedih nye.. kacak tapi gila.. baru nak berfangirl..

Semua students:* pandang harraz*

Harraz: ape pandang pandang!*lari*


Skip...

Balik je kuliah aku teros balik rumah 》masuk bilik》 landing..  penat sehh..

Tok! Tok! Tok!

Raihana: masuk!

Puan nazurah: hana?

Raihana:*teros duduk* ye ade ape bu?

Puan nazurah: ibu dah siap masak nanti turun makan ye..

Raihana: aip aip kapten!

Puan nazurah: cepat sikit nanti lauk sejuk..

Raihana: baiklah ibuku yang tercinta...

Puan nazurah:*keluar bilik rai*

Raihana:*baring*

Puan nazurah: hana?*bukak pintu*

Raihana:*duduk balik* ye bu?

Puan nazurah: ermmm tak de pape lah,..*tutup pintu balik*

Raihana:*nak baring balik*

Puan nazurah:*bukak pintu lagi* hana?

Raihana: *duduk balik* astaghfirullahhalazim! Ape lagi ibuku yang cantik lagi cute?

Puan nazurah: *ketawa kecil* tak de ape lah..

Raihana: ye ke? Ibu kalau nak cakap ape2 cakap je la.. jgn simpan simpan...

Puan nazurah: ermm.. hana esok lepas kuliah ade nak gi mane2 x?

Raihana: hurm... esok ek... tak de kot.. kenape?

Puan nazurah: esok ade tetamu nak datang.. jadi ibu harap kamu ade la untuk nak konfem kan...

Raihana:konfem kan?

Puan nazurah: erk...//adoi camne ble terlepas ni!//  ahh.. tak de pape...*tutup pintu*

Raihana:*senyum* ape la ibu ni.. macam2..*terdengar bunyi pintu kene bukak*subahanallah! Kenape ib-

Qalisha: *masuk dalam bilik rai*

Raihana:kau buat ape kat cni?

Qalisha:saya...

Tbc




Readers! Thanks sebab ade yang komen! Teruskan votment ya!

Kau Perempuan Ke?!Where stories live. Discover now