bab13

1.8K 129 8
                                    

Kini 2 hari sudah berlalu... lagi 5 hari sebelum pernikahan aku ngan mamat buaya tu.. takgune! Dia cepatkan tarikh keramat tu plak..

Ade reader ckp qalisya mane..

Actually dia dah lari rumah.. maybe with the orang tua botak tu kot..

Tapi bagusla.. aman ckit hidop aku.. aku mengerling ke arah jam untuk melihat da pukul berapa..

9:30pm..

Haishh.. cepatnye..

Grukkkk!!!

Ekceli.. tu sebenarnye perut aku bkan geseran bende...

Ibu amik tugas papa.. so ade outstation kat batam(indonesia)

Hahhh!!!

Lapooooo!

Reader.. masakkan untuk saye plishh*puppy eyes*

Reader: kau ade kaki ade tangan masak sendiri! Aku tukang bace bkan tukang masak.. bersyukur la aku da vote ek!

K.. fine..



Reader da tak sayang rai..huaaaa!!!!

Gi beli meggie ah..

Alamak! Kesayangan aku still ade kat bengkel! Kedai runcit plak tutup kalau macam ni!

Huaaa!!!!

K.. dengan segala kekuatan yg aku ade.. aku mencadangkan kite pergi ke..

*bunyi drum*

Kedai mamak!! Pandai nye aku.. muehehehe

Walaupun jauh.. tapi perut ni perlu diisi...


Skipp..



Burr.. alhamdulillah...

Reader: euuuu!!!

Pe? Korang mcm tak pernah sendawe plak an?!

Tetibe aku nampak cam.. wait.. mak gian ape tu do?! Mcm mabuk je..

Dia makin dekat.. makin dekat.. makin dekat... aku pun makin perhatikan je.. wait.. tukan...

HARRAZ?!

Harraz:*jalan terhuyung hayang* sayang~ ehehee.. buat ape kat cni? Tunggu biy ek? Alololo sweet nye bakal wife titew ni.. ehekhekhek

Belom kawin da buat perangai.. karang dah kawin mcm mane tah...

Harraz: tsk tsk tsk.. sayang..*nangis* kereta biy kene curi.. dompet biy kene curi.. biy kene pukul.. sakit tau! Nasib baik ic abang mama simpan.. biy pakai yg salinan..

Huh..mcm bdak kecik! Tapi kesian plak tengok lebam2 ni..

Buk!

Harraz:*pengsan*

Raihana:sudah!.. haishh.. rumah dah nk dekat.. alah angkat je la..*piggiback harraz*

Orang ramai mula pandang pelik, smirk, sengih dan ade juge mengumpat.. beb.. aku perempuan... bkan laki.. its mean aku bkan gay..

Skip (rumah rai)(keesokkan harinya)

Harraz:urghh sakitnye..*pandang sekeliling* eh.. ni bkan bilik aku.. hurghh! Aku kene culik.. mama!!

Raihana: sape nak culik kau?memang la bkan blik kau sebab ni bilik aku..*smirk*

Harraz: hurghh!!*pandang pakaian*// fuh.. nasib ade lagi//

Raihana:aku tak hengen la nak 'sentuh' kau..

Harraz:ceh!*mencebik*

Raihana: makan sup tu*nak keluar bilik*

Harraz:wait!

Raihana:pe?

Harraz:suap~

Ok ni dah melebih..


Tbc

Voment gais

Kau Perempuan Ke?!Where stories live. Discover now