Probudil jsem se v měké posteli s krásnou vůní. Pod rukou se mi něco hýbalo,otevřu oči a vidím jak se Niki snaží dostat z mého sevření.
"Dobré ráno beruško,kampak ?"
"Echhumm dobré jenom čůrat."
"Dobře ale hned se vrať měli bychom si popovídat než odejdu."
"Ano."
Cesta na záchod mi trvá asi tak dvě vteřiny. Do prdele do prdele!!!začínám vyšilovat .
Co jsem to provedla a ještě k tomu několikrát za noc ...mezi nohama cítím příjemný tlak . Ne!!bože na co to myslíš ?!
Měli jsme vůbec ochranu ??
Není ženatej nebo přítelkyně?
Do prdele....co jsem to provedla !!ještě že babi si na noc vyndává naslouchátko!
Kurva určitě mě odpanil nebo doodpanil??budu se na to muset zeptat Franky.
No ok ok tak ted spláchnu umeju si ruce a vrátim se do pokoje....
Bože ...pomoc jak jsem se mohla vyspat s někym koho neznám ??"No to ti trvalo!!
Jsi v pořádku?""No popravdě ani ne...tohle jsem udělala poprvé."
"Opravdu jsi někoho přivedla domů poprvé?"
Zkoumavě se na ní dívám celá se klepe."Ano a taky jsem v životě takhle s nikim..."
Gestikuluje prsty mezi námi a růžoví ji tváře. Cože ?to jako byla pana?!!kurva...
"Klid klid ty mi chceš říct že jsi byla pana?""Ne teda ano...nevim."
"Jak to myslíš je ti 26 a nic jsi neřekla. Bolí tě něco?!"
"Ne nebolí a ano spala jsem v sedmnácti s jedním klukem ale takové to nebylo. Jinak prostě k tomu nedošlo."
"Počkej nedošlo?"
Nechápu je nádherná a kurva nějak mi to lichotí že by byla jenom semnou.
A kurva určitě nebere antikoncepci.
"Dobře a bereš nějakou antikoncepci?"
Kroutí na znak že ne a teď začínám histerčit já ...v kapse mám kondomy proč jsem je nepoužil??!!'"Vyšiluješ ?"
"Ano promin."
"Ne, neomlouvej se je to moje vina."
"Ne, ne, nás obou. Musíme koupit prášek po."
"Je sobota a je jenom na předpis . To vím od kamarádky, jednou jim praskl kondom."
"No, tak co budem dělat?"
"Nic v pondělí ráno si dojdu na gyndu a vyřeším to nemusíš si dělat starosti a teď prosím jdi babi už je určitě vzhůru."
"Ty bydlíš z babičkou? A to jí to večer nevadilo?! Vždyť jsme hulákali na celej panelák!"
"Babi je velice hluchá."
"Ok promin. Co kdyby jsme se sešli v pondělí na oběd?"
"Nevim spíš ne ....musim do práce."
"Aha, chceš se vůbec semnou ještě vidět?"
"Nevim, a hrozně se stydim ...vždyt se neznáme a já se stebou bezmyšlenkovitě vyspala."
"Ouu tak to zabolelo ! Nekoukej tak líbíš se mi a rád bych se stebou viděl a taky chci vědět jak jsi to vyřešila."
"Dobře dej mi číslo, napíšu ti."
"No, lepší než nic."
Vstanu z postele a slyším jak knučí. Otočim se a všimnu si jak si kouše ret a koukà mi na mího kamaráda. No jo je ráno a stojí a ještě k tomu všemu když ona tu je jen v tom mím triku a vím stoprocentně že kalhotky nemá ."Seru na to!"
"Co?"
Skloní se ke mě a líbá mě a stahuje pod sebe ani nevím jak je ve mě.Taková úzká a krásná sladoučká ...nemůžu se tě nabažit šeptá mi do ucha a lechce ho zkousne. Přesune se na můj krk a přiráží tře se mi o mou stydkou kost. Horko se mi line přes páteř postupuje do podbřišku.
Vybuchuje podemnou, a já hned za ní....
Ve dveřích mi řekne nesmělé ahoj mám takový pocit že už mě nechce vidět.....
Ale já jo musim si o ní všechno zjistit a jestli je těhotná....
Kurva~~~
Je pondělí krásný skoro letní den,květen končí a sním i život mé babičky.....
Umřela v poklidném spánku s úsměvem na rtech.
Zanechala mi dopis ve kterém mi píše abych se nebála žít a riskovat.
Píše že mě miluje a že by byla ráda pohřbena v rodiné hrobce u její maminky na Floridě.
Našetřila i peníze na pohřeb a letenku.Zdravotníci kteří byli přivoláni byli velice ochotní i úřady.
Ve středu ráno jsem seděla v letadle a mou ruku držela má nejlepší kamarádka.
Floridou vál teplý vítr a slunce tu hřálo.
Pohřeb byl skromný ale krásný.
Udělala jsem vše jak si přála a navždy jí budu vděčná za vše co pro mě udělala.
Cesta zpátky byla úmorná.
Citově jsem na tom byla špatně.....jsem sama.
A ještě k tomu jsem celou cestu prozvracela. Letuška byla velice ochotná a snažila se mi pomoct,ale když zvracíte nic vám nepomůže.Konečně jsme dorazili domů a Frenký se odemě nehla až do neděle. Je nejlepší.
Zvracení se taky zlepšilo a mohla jsem aspoň trochu jíst jelikož z toho stresu jsem nejedla.V podělí jsem šla do práce na raní .
Pracuju v menší fabrice kde vyrábíme díli k autům. Není to nic zábavného ale platí dobře a já tak můžu zaplatit vše co je potřeba.
Když byla polední pauza na oběd a já čekala v řadě na lazaně polilo mě horko. Jelikož jsem si uvědomila že jsem s tím vším zapoměla že mám jít na gyndu!!!Z práce jsem utíkala k lékařce a modlila se ať nejsem v tom.
"Tak slečno Fostr jste těhotná testy ukazují že je to velice brzo asi tak něco mezi dvoumi týdny.
Je vám 26.let a je to vaše první těhotenství. Musím se zeptat chcete to? Já osobně byvh vám radila nechte si ho."Nevím co říci a tak jsem zticha.
"Ok máte ještě dva měsíce na vybranou. Až se rozhodnete zavolejte."
"Děkuji a naschle."
Omlouvám se za chyby.
Love❤❤✍
ČTEŠ
Hora Hříšných Svalů (pozastaveno)
Roman d'amourNiki je mladá 26letá obyčejnà dívka. Vše v jejím živoťě je klidné až jednoho dne jí kamarádka pozve na box. Celý její dosavadní život se změní.