Jsem tam sama už dva měsíce a stále zvracim...
Je to v pohodě.A to nemáš rodiče který by ti pomohli??
Protože já žádné nemám vyrostl jsem v dětském domově...Umřeli mi když jsem byla malá měla jsem jen babi...
Ok. Takže jsme ve svý podstatě sirotci a čekàme mimčo?!!
To je.... to je supr já budu mít rodinu!!
Do prdele já budu mít rodinu.
Sedám si k Niki na zem a obímám ji ale ona se zdráhá.Co je??
Zvracela jsem...
To nevadí nehodlám tě líbat na pusu. A znovu si ji přitáhnu.
Budu skvělej táta a ty máma.
Snad jo odvezeš mě prosím ràno jdu do práce stávàm v pět ráno.
Co??
No jo abych si v šest odpíchla. Proč?
Ummmjen tak tak pojď odvezu tě a budu spát u tebe.
Jo?Jo ale spát!!!
~~~~~
Niki spí a já nemohu.
To bude chodit do práce když je jí takhle zle?
Bude semnou vůbec chtít být??
Kde budeme bydlet??
Chce mě vůbec??
Chci já ji ??podívám se na ní,klidně oddechuje v mojí náruči a je těžce roztomilá...
Chci!!ok tak v tom màm jasno.
Do prdele!!! Tak teď už neusnu. Otočila se pokrčila nohu a tím mi ukázala krásný výhled na zadeček. Deka sklouzla na zem a svit měsíce ji přímo svítí mezi její nožky,stačí abych se nahnul a uvidím její .....kurva líbí se mi jako nikdo předtím!!!
A velké plus sexuální napětí mezi námi je neuvěřitelné.
Ok mluvím tady se sebou už dost dlouho asi se ze mě stàvá baba....
No po deseti minutách mám dost,nemůžu tu ležet a koukat na ní....stojí mi až to bólí!
Nahnu se mezi její nohy a začnu ji pomalu zezadu lízat přidzvednu ji boky a strčim pod ní polštář. Ták to je přístup.Bože achhhhh co to achhh bože.....
Jop je vzhůru,prstem kroužím okolo té krásné růžové dírky,pomalu vjedu dovnitř.
Sten vyjde z obou nás .....
Pérem se o tírám o její nohu mezi tím co jí dělám dobře.Chci tě mít taky v puse!!
Řekne rozespalím sexy hlasem.
Otočím ji na záda a lehnu si na ní tak že má moje nádobíčko u pusy a já se můžu dál věnovat její prcince.
Mazlí se snim a já mám co dělat abych ji nevystříkal tu pusinku.Jo jo ještě už budu......Jacku bože..
Kurva v tu chvíli co sebou cukne já taky vyplnim její ústa....
Olizuje mě a masíruje u toho koule.
Je to tak příjemný že mi znovu stoupne.Chci tě drahoušku!!
Beru jí do náručí a sunu se do ní.
Je teplá a mokrá ....
Nepřemýšlím a jedu ze zadu ,ze předu ,z boku,beru si ji každým kouskem jejího těla a nechci přestat.
Celého mě pohlcuje vášeň a chtíč ji k sobě připoutat.
Naše těla hoří a vychàzejí si vstříc úplně k sobě pasují a já ji chci víc než všechno cokoliv dřív jsem chtěl.~~~~~~
Stojím ve sprše a snažím se dát dohromady. Celé mé tělo je poseto modřinkami a taky na každém centimetru kůže cítím jeho ústa či dotek je to omamující a spalující klidně bych se mu poddala znovu i když mezi nohy cítím tlak.
Když vyjdu ze sprchy leží na mé posteli a spí. Jak se nadechne zvedne se mu hrudník a všechny jeho svaly. Těch osum nádherných buchet na břichu mě nutí zůstat doma a ochutnat je....
Bohužel peníze potřebuji a to hodně než se malé narodí,budu muset bràt i přezčasy abych našetřila.V kuchyni mu nechám vzkaz že to bylo pěkné a mé tel.číslo.
Na stůl dám snídani a hrnek, kávu a čaj ....nevím co pije !!!
Nevím nic a čekám s ním dítě!!
To je hrůza musim to změnit jenže když jsme spolu nedokàžeme mluvit hned se na sebe vrháme jako zvířata....Odpoledne se mi ozve a pozve mě na večeři. Souhlasím ale večer se mi udělá zle a tak mu píši ať se nezlobí, někdy jindy.
Odepisuje že v pohodě.~~~~~
Už je to týden co jsme se neviděli.
Stále ji není dobře nebo je unavená.
O víkendu nemůžu já, máme utkání v boxu a nesmím tam chybět.
A příští týden má noční.....
Nechci aby tam pracovala!!Patricku
Ano šéfe.
Zavolej Recovi jestli nemá čas potřebuji s ním mluvit.
Jistě rád zavolám tomu sexy policajtovi!
Jsem si to myslel....jo a víš že je taky na chlapi?!
Vážně?
Ne....
Teď budu smutnej!!!
Budu v kanceláři.
Šéfe má čas prý teď, můžete dát oběd. A zrovna jsem objednal .
Díky . A co?
Steaky salát brambory.
Díky.
Než zavře dveře mrkne na mě.
Jen se tomu zasměju....Reci! Ahoj
Podám mu ruku a on mě taky .
Sednem si ke stolu a pustíme se do jídla během kterého je náš rozhovor o banalitách.Tak Jacku díky za oběd a teď co se děje??
Budu táta...
Vyhrknu na něj i když jsem chtěl říct něco jiného. Koukà z otevřenou pusou a tak to zopakuji.No to gratuluji a která pak je ta štastná??
Nevim že by jsi s někym chodil?!No právě....
Víš jak jsme tady měli tu akci před třemi měsíci?Jasně potkal jsem tady skvělou holku a schàzíme se !!
No já taky až na to že mě asi nechce....
Cože tebe???
Viť?
Prostě jsem jí ten večer odvezl domů. No byl jsem z ní tak mimo že jsem prostě nemyslel na kondom a několikrát se do ní....Hej hej kámo !!
Jo sory....
Kurva jsem z ní hotovej nevim co to semnou dělá!!
Vidíš mluvim jak bábovka!V pohodě nic se neděje pokračuj.
No dal jsem ji mé telefóní číslo protože ona mi své nechtěla dát.
Už teď se mi líbí Jacku!!!
Hele.....
Jednou se tu zjevila stála přes půl hodiny před vchodem a odhodlávala se vejít.Vešla??
Ne já si pro ní došel .
Řekla mi že je těhotná že si to nechá a že mi to chtěla říct jen ze slušnosti.Tyvole!!! A co ty...
Ojel jsem ji dvakrát. Řekl ji že to zkusíme že to dítě chci taky a pak ji ojel ještě u ní doma .
Jacku Jacku.....ty kanče.
A co chceš po mě ?Aby jsi mi o ní zjistil všechno.
Je strašně nedostupná . Jediné co vím že ji umřeli rodiče když byla malá a babička před třemi měsíci.Dobře že jsi to ty !!
Haló Ede zjisti mi prosím vše co najdeš o ?Niki Fostr
Niki Fostr a zavolej mi do půl hoďky .
Díky.Děkuju Reci....
A teđ mi řekni o tý holce....Omlouvám se za chyby.
Love❤❤
ČTEŠ
Hora Hříšných Svalů (pozastaveno)
RomanceNiki je mladá 26letá obyčejnà dívka. Vše v jejím živoťě je klidné až jednoho dne jí kamarádka pozve na box. Celý její dosavadní život se změní.