IMA MILION GRESAKA JER NISAM PROVJERILA, ALI NEMAM VREMENA.
Enjoy ❤
Kim P.O.V.
Spremala sam se za pidzama party kod GFriend. Nakon sto sam sve spakovala u ruksak, presvukla sam se u pidzamu i krenula prema njihovim sobama. Dok sam silazila niz stepenice vidjela sam tatu kako spava na seciji. Prije nego sto sam otisla kod cura potrcala sam do sobe i uzela deku da ga pokrijem. Kada sam ga pokrila, kratko sam ga poljubila u obraz i krenula.
One se nalaze na 15 spratu , a ispod njih je odmah BTS ,ako sam dobro skontala. Izasla sam iz lifta , SinB je vec cekala.
"Unnie, Kim je dosla!!"- dotrcala je do mene i zagrlila me. Uzvratila sam zagrljaj i krenula prema dnevnom boravku i kojem su se sve nalazile. Ostavila sam stvari pokraj kreveta i sjela pored Umji.
"Kim htjele bismo te malo bolje upoznati pa smo mislie da nam nesto ispricas o sebi, a i mi cemo naravno o sebi nesto reci."-
"Moze. Hocu li ja prva?"- klimnule su glavom i krenula sam.-" ja sam Kim Scott i dolazim iz Miamia. Rodila sam se u Londonu, ali sam se nakon sto je tata dosao vamo preselila se u Miami...."- ispricala sam im nako kratko nesto o sebi.
"Kim kada si rodjena?"- upitala je Yerin.
"24. Octobra 1997."-
"Ahhh moramo te zvati Unnie."- rekle su tuzno SinB i Umji u isto vrijeme. Sta? Zbunjeno sam ih pogledala.
"Emm Unnie znaci starija sestra ili starija prijateljica."-objasnila mi je Sowon i rekla mi je za jos neke nazive kao oppa itd.
"Ne morate me zvati,ako ne zelite. Nece mi smetati."-
"Moraju. Tako se iskazuje postovanje prema starijoj osobi."- klimnula sam glavom.
"A koga ja moram zvati Unnie?"-
"Mene, Yerin, Eunha i Yuju jer smo starije."- klimnula sam glavom. Interesantno je. Mozda ih pocnem tako zvati.
"Sad ste vi na redu."- rekla sam i krenule su od starije ka najmladjoj i stvarno je lijepo pricati sa njima. Cijelo vrijeme sam bila sa Joey, jest da je i on kao cura ,ali drugacije je. Rekle su mi svoja prava imena i prvo sam kontala da se Sowon, Yerin i Umji pravo zovu Kim. Trebalo mi je vremena da mi naumpadne sto mi je Jin rekao.
Upalile smo sebi horor. Yerin, SinB i Umji nisu bile bas odusevljene tom idejom, ali uspjele smo ih nagovoriti. Dok smo gledale film SinB i Eunha su me koristile kao stit jer svaki put kada neko cudoviste izleti one se sakriju iza mene.
Nakon sto je filma konacno zavrsio, upalile smo muziku i pocele plesati, ali to je vise licilo na skakanje u mjestu nego plesanje. Odjednom se culo kucanje na vratima i ja sam rekla da cu izaci. Kada sam otvorila ispred je stojao Jin u pidzami, rascupane kose. Ups, koliko je uposte sati?
"Kim, mozete li molim vas prestati skakati. Neki u ovoj zgradi zele spavati."-
"Izvini Jin. Stisati cemo muziku."- lagano se nasmijao i krenuo prema liftu.
"Kim Unnie ko je?"- upitala je Umji dok je dolazila do mene.
"Jin."- rekla sam i zatvorila vrata.
"Jin iz BTS?"- upitala je Sowon.
"Znas Kim, Jin se svidja Sowon Unnie."-rekla je Yerin i pobjegla iza mene.
"Nije istina! Yerin!"- zagalamila je Sowon i udarila Yerin po ruci
"Pa sta je tu tako cudno. Dobro svidja ti se, to je normalno."-
"Jest kod vas mozda, ali ovdje ne. Mi se ne smijemo zaljubljivati i zabavljati. To je strogo zabranjeno."-
"Gluposti."- rekla sam.
Nakon sto smo ugasile muziku ,bilo je vec vrijeme da spavamo. Dogovorile smo se da cemo svake sedmice zajedno biti i druziti se ,ali sljedeci put kod mene u sobi jer nam niko nece smetati.
*************
Sutradan
Nakon sto sam ustala pozdravila sam se sa curama i krenula u svoju sobu. Bila sam idalje u pidzami i nije me bilo briga. Kada se lift otvorio unutra su stajali Jungkook, V , i dvojica iz Got7. Ne mogu im tako brzo imena zapamtiti, jedva sam ove zapamtila. Od GFriend znam prava imena jer one jedna drugu tako zovu.
"Jutro."- rekla sam i usla u lift. Pritisla sam na dugme.
"Jutro Kim. Gdje si ti bila?"- upitao me V. Okrenula sam se prema njemu i nasmijala se.
"Kod GFriend. Imale smo pidzama party."-
"Sto nas niste pozvale?"- rekao je tuzno.
"Samo curama je dozvoljeno doci."-
"Kim hoces li sa nama danas trenirati?"- upitao je jedan iz Got7.
"Ne znam. Izvini, ali mozes li mi reci kako se zovete. Tesko mi je pamtiti. Previse mi je zapamtiti toliko imena u kratkom periodu."-
"BamBam."-
"Ja sam Yugyeom."-
"Ok zapamtiti cu. Nekako. Biti ce nas puno ako svi budemo u sali. Ipak je vas cetrnaest i plus ja. Puno je. Opet cu najvjerovatnije trenirati sa GFriend."- rekla sam, a oni su se poceli smijati.
"Mozes li navratiti malo. Mi cemo u sali biti od 2 do pola 5, pa ako imas vremena navrati."- rekao je Jungkook.
"Ako stignem docu."-
"Kim ti si rodjena u oktobru 97, zar ne?"- klimnula sam glavom i malo se zacudila kako je to saznao.
Postoji nesto sto se zove internet na kojem pise sve.
Nemoj zajebavati, nisam znala. Hvala na informaciji.
Dok sam ja imala razgovor sama sa sobom V je cijelo vrijeme skakao. Pogledala sam ga sa WTF pogledo.
"Moras me zvati Oppa."-
"I nas."- rekao je Jungkook.
"Cekaj, Sowon Unnie mi je o tome pricala i nema sanse da vas tako zovem."- tuzno su pogledali u pod. Potapsala sa ga poramenu i rekla.-" bez uvrede, ali to moze znaciti i momak."-
"Ali Sowon zoves Unnie."-
"To je nesto drugo."- otvorila se vrata lifta i ja sam izasla.-"Vidimo se."- mahnula sam im i krenula prema svojoj sobi. Vidjela sam da su izasi sa mnom iz lifta i krenuli prema tatinoj sobi. Usla sam u svoju sobu i vidjela da je sve pospremljeno. Uzela sam stvari i krenula se presvlaciti. Obukla sam obicne crne hlace i preko bijelu siroku majicu. Poslala sam Joey poruku da vidim sta radi, ali nije odgovarao. Mozda provodi vremena sa tim svojim Will-om. Sletila sam niz stepenice i uletila u kuhinju.
Na stolu je sve bilo preipremljeno. Zar me ne moze pustiti jednom da i ja nesto pravim.
Ovo je jako kratko i nisam ga mislila postaviti, ali nakon komentara i kada sam vidjela koliko vas čita knjigu morala sam makar nesto postaviti. Početi ću se malo više truditi oko ove knjige. Čak sam počela pisati novu Kpop knjigu Gfriend i BTS, ali ne planiram je postaviti. Ustvari do vas je, ako bi željeli BTS&GFRIEND knjigu napišite u komentare.
HVALA VAM NA PODRŠCILove you ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
All Because of K-Pop
Fiksi PenggemarIzgubila je najbitniju osobu u svom zivotu zbog njih i opet kad se sretne s njim oni ce joj sve upropastiti.