Part.7.

215 24 0
                                    

Sjedim ovdje vec sat vremena i sve mi je dosadilo. Guzica mi je utrnula ,a oni ne prestaju razgovarati. Malo sam slusala o cemu pricaju ,ali ni to nije zanimljivo. Odjednom se kroz cijelu sobu cuo zvuk skypa i svi su pogledali prema meni. Stavila sam laptop u krilo i izvinila se tati i momcima sto sam zaboravila smanjiti. Bio je to moj trener.

-„Javi se."-rekao je tata.

Pritisnula sam zelenu slusalicu i odmah se pojavio se Ryan.

-„Kim kako je u Seoulu?"-

-„Lijepo. Sta ima u Miamiu?"-

-„Nisam trenutno u Miami. Sad sam u Las Vegasu kod sestre."-

-„Ahha pozdravi Kate od mene i malog Isaca."-

-„Pozdravljaju i oni tebe. Hajde sad idi presvuci se i idemo. Moras jos puno vjezbati ,a moras se jos i zagrijati. Kad se presvuces nazovi me ponovo na skype."-hvala Bogu spasio me je. Da sam jos deset minta sjedila ovdje pobudalila bi. Uzela sam svoj laptop i krenula prema izlazu.

-„Vidimo se."- rekla sam i pozurila da se presvucem u svoju opremu za plesanje. Samo molim Boga da nema nikoga u sali jer ne zelim cekati. Cim sam se presvukla uzela sam mobitel , laptop, flasu vode i otisla do sale.

Kada sam otvorila vrata unutra nije bilo nikoga

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kada sam otvorila vrata unutra nije bilo nikoga. Usla sam u salu i pripremila sve. Laptop sam stavila na klupu i pozvala Ryana.

-„Ehh Kim prvo zagrijavanje."- Ryan je spojio svoj laptop sa mojim tako da on moze pustati pjesme sa mog da ja mogu bolje cuti.

V (Kim Taehyung) P.O.V.

Danas moramo do gospo. Scotta da se nesto dogovorimo oko nastupa na Melon Music Awards. Kada smo usli u sobu odmah sam primjetio curu koja je sjedila na seciji i gledala u svoj laptop. Kada sam se bolje zagledao u nju bila je to menadzerova kcerka Kim. Puno nam je o njoj pricao i ja sam njen tajni obozavatelj iako sada ne nastupa tako cesto kao prije.

John nam je prestavio svoju kcerku i mi smo se njoj predstavili pojedinacno. Tako je slatka i 100 puta ljepsa nego na tv. Mi smo sjeli za sto i razgovarali o nastupu ,a ona je i dalje tipkala na laptopu. Tesko mi je bilo pratiti sto su se oni dogovarali jer sam svakim 30 sekundi pogledao u Kim. Primjetio sam da je i Jungkook gleda i to me pomalo nervira. Dok smo svi pazljivo slusali Johna odjednom se cula melodija.

Kim se izvinula sto nas je prekinula ,a John joj je rekao da se javi na poziv. Cuo se glas muskarca i rekao da se Kim ide presvuci pa da ide vjezbati. Ona je kao metak izletila i brzo nam rekla 'vidimo se'. Bilo mi je krivo kada je otisla.

Nakon sto je Kim otisla mi smo kratko bili kod Johna. Moramo sada ici vjezbati jer uskoro ce nastup. Svi smo ponijeli svoju opremu i taman kada smo htjeli uci vidjeli smo Kim kako plese i prica sa svojim trenerom. Odjednom su pustili nasu pjesmu Dope i Kim je odplesala je bolje nego mi. RapMon je predlozio da odemo do menadzera da ga pitamo sta cemo sad.

All Because of K-PopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin