Part.4.

214 25 0
                                    

Vrijeme je za let. Sjedim na aerodromu sa Joeyem i cekam kada ce reci da je let za Koreju spreman. Saznala sam da let traje 18 SATI. Hallooo ba ljudi ja cu pobudaliti u tom avionu. Da li vrijedi sjediti 18 sati do Koreje da vidim svog tatu?

Ehh vala vrijedi. Cula sam kako je zena na zvucniku najavila da se putnici za Seoul upute ka avionu.

-„Nemoj zaboraiti sta si mi obecala i nemoj zaboraviti na mene."-rekao je grleci me.

-„Ne brini se. I necu te zaboraviti kako cu svoju najdrazu osobu na svijetu zaboraviti."- jos jednom sam ga zagrlila i krenula.

Tata mi je nabavio karte za prvu klasu. Sjela sam u svoje sjediste, stavila slusalice u usi i slusala muziku. Bila sam tako umorna od svega tako da sam zatvorila oci i zaspala.

Nakon 14 sati sjedim i gledam neki film. Do sada sam jedno tri puta spavala i 2 filma izgledala. Ovo je stvarno previse. Jos samo 4 sati u ovom avionu i govoto je. Idem svom tati i provoditi cu vrijeme s njim. Jos sto je najbolje doce i mama i brat. Pokusavala sam opet zaspati ,ali i meni je previse spavanja za danas.

Uzela sam mobitel da slusam muziku. Kada sam upalila muziku vidjela sam da je tako samo K-Pop. Opet mi je Joey dirao mobitel hah nemam drugog izbora nego njih slusati. Pjesme su stvarno dobre i moze se plesati uz njih.

Stjuardesa mi je donijela veceru. Bila je neka riba i jos nesto sto ne znam sta je,ali nije bitno dok se moze jesti dobro je. Porcija je bila tako mala da sam ostala gladna. Htjela sam pitati da li mogu dobiti jos jednu porciju, ali znam da mi nece donijeti jer sam prije 3 mjeseca kada sam isla za Dubai pitala i nije mi htjela donijeti.

-„Porcije su stvarno male, zar ne?"-cula sam nekog momka iza sebe. Okrenula sam se i ugledala momka smede kose i crnih ociju. Bio je ili koreanac ili japanac ili kinez ,ali zakljucila sam da je koreanac jer sjedi u avionu koji leti prema Koreji.

-„Jesu. Pitala bi ja za jos jednu porciju, ali nevjerujem da ce mi je donijeti."-rekla sam.

-„Sad bi mogao pojesti jednu dobru picu."-

-„Ojjj ne spominji mi picu. Jela sam ovdje vec tri puta i svaki put sam ostala gladna. Neko ko hoce da smrsa treba stalno da sjedi u avionu. Ja ne zelim da smrsam da mi je da se najedem."-rekla sam.

-„Hahahhahahah upravu si. Jesam nekulturan nisam se ni predstavio. Ja sam Wu Yifan ,ali svi me zovu Kris."- pruzio mi je ruku preko sjedista.

-„Drago mi je Kris, ja sam Kimberly Anne Scott. Od nekud te znam, vidjela sam te ja mislim nekad na tv ili mozda na nekom spotu. Ne mogu se sada sjetiti."-

-„Ne ,ne ,ne sigurno to nisam ja. Pogrijesila si. Ja nikada nisam bio na tv ,niti u kakvom spotu. Ali zato si ti. Veliki sam fan i obozavam tvoje pjesme. "- rekao je brzo. Cudno je reagovao kad sam to spomenula. Hah haj nema veze.

-„Hahahha. Jesi li iz Koreje ili?"- upitala sam ga.

-„Nisam iz Koreje. Ja sam rodjen u Kini, ali zivim u Koreji. Zasto ti ides u Koreju ako smijem pitati?"-hah ipak moj zakljucak nije bio tacan.

-„Moj tata ima firmu koja ima te grupe. Pa me je pozvao da idem njemu na neko vrijeme."-rekla sam.

-„Aaaa pa ti si kcerka Johna Scotta."-rekao je to cudno. Isto kao da mu moj tata nije bas drag.

-„Da. Kako ti znas moga tatu?"-

-„Ko njega ne zna? On je jedan od najmocnijih ljudi u Koreji."-rekao je. Cijelo vrijeme sam putem razgovala sa Krisom. Tako je fin i ljubazan.

Kada smo stigli na aerodrom Kris i ja smo brzo izmjenili brojeve da se mozemo cuti i da se mozemo nekada dogovoriti da izademo. Zajedno smo otisli po kofere i on je krenuo na svoju stranu ,a ja sam razgledala i cekala svog tatu.

Sjela sam na stolicu i cekala svog tatu. Nije proslo ni 5 minuta vidjela sam lice koje sam zadnje dvije godine glada samo preko interneta. Zaletila sam se ostavljajuci kofer i moje stvari iza sebe. Tata kada me je ugledao rasirio je ruke ,a ja sam mu skocila u zagrljaj.

Tako smo stojali nemareci sto ljudi gladju u nas. Oni nisu bitni ,svi su ne bitni samo je on bitan.

-„Da znas koliko sam cekao ovaj trenutak."- drzao me je tako cvrsto , ja mislim da ce mi lobanja popucati.

-„I ja tata. Tata mozes li samo malo popustiti stisak ponestaje mi zraka."-

-„Oprosti lutko moja, samo mi je tako drago sto si dosla."-zagrlila sam ga jos jednom onda smo otisli po moje stvari koje sam ostavila da stoje i koje mi je mogao neko ukrasti.

Izasli smo iz aeodroma i ispred mene se stvorila limuzina woow. Tata mora malo pretjerati.

Vote & Kom ❤❤

All Because of K-PopWhere stories live. Discover now