Kada su oni zavrsili ja sam jednom odplesala ples svoje pjesme Shout out to my ex, (samo da znate Little Mix u ovoj prici ne postoji i njihove pjesme sam uzela da budu pjesme od Kim), koju sam napisala kada je Ross prekinuo sa mnom. Momci su morali ranije otici jer moraju kasnije ici na snimanje novog albuma. Kada sam zavrsila uputila sam se prema liftu. Usla sam u lift i pritisnula na 24. Odjednom je lift stao na sprat 14. Otvorila su se vrata i ispred je bio Jungkook.
Jungkook je usao u lift i pritisnuo na 12. Bilo mi je jako neugodno sama biti s njim u liftu, ali nije dugo trajalo. Lift je stao i vrata su se otvorila.
-„Sljedeci put kad me htjednes slikati reci mi prije nego sto slikas da se mogu namjestiti."-oooo nee. Kada je to rekao izasao je iz lifta i namignuo mi.
Vrata od lifta su se zatvorila, nagela sam se na zid i skliznula do poda. Hjooj mogu misliti jesam sad crvena.
Cim sam dosla do 24 sprata izletila sam iz lifta i otisla pravo u svoju sobu. Odmah sam se isla istusirati i presvuci. Danas ja i tata idemo u grad tako da sam se odmah obukla. U Seoul je poprilicno hladno tako da sam se obukla dzemper.
Otisla sam do kuhinje ,a u njoj sjedi tata i pije kafu.
-„Tata spremna sam. Mozemo ici."-
-„Super. Gdje zelis da idemo?"-
-„Pa mislila sam da idemo u kuglanu i mozda na veceru u neki restoran."-
-„To je odlicna ideja."- tata me je zagrlio preko ramena i krenuli smo prema liftu. Kada smo izasli iz zgrade ispred nas je cekalo auto. Tata je rekao vozacu da nas odvuce do najbolje kuglane.
U kuglani smo se stvarno zabavili. Ja nisam tako losa u kuglanju kao sto sam mislila ,a tata je profi u kuglanju. Gotovo svaki put je oborio sve cunjeve.
-„Cekaj da ti pokazem kako trebas baciti."- rekao je tata. Namjestio mi je ruku i pokazao kako trebam da bacim. To mi je falilo. Falio mi je tata koji ce mi pokazati i objasniti. Ja sam zadnje dvije godine zivjela kao bez roditelja.
Poslusala sam tatu i sve uradila kako mi je objasnio i uspjela sam sve oboriti. Skocila sam i zagrlila tatu.
Nakon kuglanja otisli smo u restoran i tu vecerali. U restoranu su bili samo poznati ljudi i meni se ovdje nije sjedilo. Mislila sam da cemo ici u Mc Donalds ili nesto slicno, ali nema veze.
-„Kimy da li ti se svidja ovdje?"-
-„Emm lijepo je ,ali mislila sam da cemo ici na neko drugo mjesto, gdje ljudi ne gledaju u tebe kao da si vanzemaljac."-
-„Ja sam ovdje poznat duso. Moras se na ovo naviknuti dok si sa mnom, a i dosta ljudi ovdje tebe poznaje jer si pjevacica. Oni ne gledaju samo mene vec i tebe."-
-„Ouuu dobro."-
Nakon vecere krenuli smo ponovo u zgradu. Ispred restorana bilo je puno paparacia i fanova. Pricali su svi na korejski, a ja logicno nista nisam razumjela. Fanovi su vristali moje ime i trazili autograme. Tata je rekao da nije vrijeme i mjesto da dajem autograme i da trebamo da idemo. Uspjeli smo nekako doci do auta.
Nikad nisam ovako prosla pokraj fanova,a da se nisam koji put slikala i dala autogram. Ja to mrzim vidjeti kad neko prode pored svojih fanova i samo im mahne ili samo prode kao sto sam ja danas. Da mi tata nije rekao da idem, sigurno bi ostala.
Nakon pola sata smo dosli do zgrade. Danas je bio stvarno lijep dan i jedva cekam da tata i ja opet izademo. Cim smo usli u zgradu Sonji je dotrcala do nas. Izgledala je jako nervozna. Nesto je rekla na korejski.
-„Kimy idi u stan gore dok ja nesto rijesim."-
-„Tata sta je Sonji rekla, prevedi mi molim te. Zelim da znam sta se desava i zasto si tako ljut."-
-„Dosao je neko ko meni nije bas drag. Molim te idi gore."-
-„Necu. Idem sada sa tobom da vidim ko je to i zelim ti pomoci."-rekla sam.
-„Dobro hajmo onda do kancelarije,a do gore cu ti sve brzo reci."-otisli smo do lifta i usli unutra.-„Kimy sad ces upoznati Park Jinyoung on je osnivac JYP Entertainmenta. To je isto firma kao i moja samo sto su malo slabiji od mene. On pod svaku cijenu zeli da bude bolji od mene, ali mu to ne uspjeva. EXO, BTS i Gfriend su ove godine osvojili mnogo nagrada. BTS je ove godine..."-
-„Znam, znam osvojili dosta nagrada."- Joey me je sve obavjestio i znam sve.
-„Drago mi je sto znas. Njegov Got7 je samo osvojio dvije nagrade i to njemu nije dovoljno. On svaki put zeli da se sa mnom natjece i uvijek izgubi. Budi spremna na sve."-rekao je.Znam i neku od Got7 pjesama jer su im plesovi prekul, pa ih ucim jer trener voli da plesem k-pop plesove kao zagrijavanje. Ako zeli borbu dobiti ce je.
Lift se otvorio,a svi tatini radnici su govorili da su dosli iz JYP Ent. Tata im je rekao da se vrate na svoje radno mjesto. Isla sam pokraj tate prema kancelariji. Pred kancelarijom smo vidjeli neke momke. Kada smo dosli blize vidjela sam da su to Got7. Naklonili su se ,a tata i ja smo isto uradili. Gledali su u mene, ja nisam obracala puno paznje, pa sam samo usla za tatom u kancelariju.
Helloo!! Prepravila sam i ovaj nastavak. Postaviti cu sve nastavke koje sam trebala prepraviti i onda cu poceti postavljati nove nastvke.
Vote & Kom ❤❤
BINABASA MO ANG
All Because of K-Pop
FanfictionIzgubila je najbitniju osobu u svom zivotu zbog njih i opet kad se sretne s njim oni ce joj sve upropastiti.