Part.1.

443 33 0
                                    

2 godine prije

-„Kim kako se zove vasa nova pjesma?!"-

-„Je li istina da ste prekinuli sa Rossom? Kako se osjecate?!

-„Kim da li je nova pjesma o Rossu?"- oko mene su se derali paparaci i jedino sto sam vidjela su bili blicevi od kamera. Joey i ja smo brzo usli u auto i rekli vozacu da pozuri. Danas mi se tata vraca iz Koreje, nisam ga vidjela 2 mjeseca i pozelila sam ga. Joeya smo ostavili kod njegovog stana i onda sam krenula kuci.

Cim sam usla u kucu vidjela sam svog malog brata koji ima 4 godine. Dosao je do mene i zagrlio me.

-„Hej mama."-

-„Duso vidjela sam te na tv bila si izvrsna. Steta sto tata nije tu da te vidi."- rekla je tuzno.

-„Mama zar tata nije trebao vec biti ovdje?"-

-„Sjedni moram ti nesto reci."- sjela sam pokraj nje.-„Kimy znas da je tata otisao u Koreju kako bi tebi omogucio svjetsku turneju i da ti tamo omoguci koncerte."-klimnula sam glavom.-„Tata ce tamo ostati neko vrijeme. Postao je direktor poznate kampanje koja posjeduje koreanske pop grupe. Od sada ce Kevin biti tvoj menager."-

-„Ali mama rekao je da ce mi on ostati meneger dok moja karijera traje. To mi je obecao."- govorila sam sa ocima punih suza.

-„Znam, i ja sam se iznenadila. Svaki put kada nesto obeca uvijek ispuni, ali sada ne moze. Zao mi je, ali nemoj zaboraviti svejedno je li on ovdje ili u Koreji on tebe voli, kao sto voli i mene i Cruza."- rekla je i zagrlila nas.

Tata me je nazvao i rekao da se cujemo preko skypa. Uzeli smo laptop i culi se sa njim. Bila mi je krivo sto tata vise nece biti moj menadzer i vise mi se ne pjeva. Kevin ne moze zamjeniti tatu i ne znam kako cu bez njega.

Mjesec dana kasnije

Onoga dana kada sam cula da tata vise nije moj menader htjela sam odustati od pjevanja. Moji fanovi su na svim mogucim socijalnim mrezama pokusali me odgovoriti od napustanja i zbog njih nisam, ali ne nastupam tako cesto kao prije. Trenutno se nalazim na aerodromu i selim se u Miami sa Joey. Kupili smo stan u centru Miami-a i tu cemo od sada zivjeti.

Sjedim u avionu i gledam u svoj rodni grad. Pocinje novi zivot u novom gradu.

Prvi nastavak je prepravljen :)

Vote & Kom ❤❤

All Because of K-PopTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang