Farkına Varış

180 17 15
                                    

Onu ne kadar kıza benzetselerde onun yakışıklı yüzünü sadece ben görüyordum. Zaten kimse görmesin diye düşünüyorum. Ben kim miyim Seul'de ki sıradan bir okulda okuyan görünmez kişi Oh Sehun. Sevdiğim çocuk ise Luhan. Ne kadar klışeleşmiş bir aşk hikayesi dimi? Bu yüzden sizi şaşırtmak istiyorum. Bu hikayenin ana kahramanları ben ve Luhan ancak aramızda ki bir aşk hikayesi değil bir zorunluluk hikayesi. Burada ikimizde kurbanız sadece. Yaşamamız için beraber olmamız gerekiyormuş. Sadece ben ölecek olsam sanırım kimsenin umrunda olmaz ama söz konusu burada Luhan. Xi şirketlerinin yakında ceo'su olucak kişi. Bu nasıl bir lanet ise olan her şey bana olucak. Eğer eğer onunla birlikte olmazsam öleceğiz. Ama hiçbir şekilde bu olanlardan, lanetten Luhan'ın haberi olmaması gerekiyormuş. Bunu babası yakama yapıştığında anladım. Aslında babasınıda anlayabiliyorum. Oğlunu çok seviyor ve onun için her şeyi yapmaya göze alabilecek biri. Bugün pazar ve yarın okul var. Yarından itibaren 2 ayım var ve onu nasıl ikna edeceğimi, sonunda ne olacağını hiç bilmiyorum. Sadece 1 kez huzurla uyumak istiyorum bu yüzden hikayemi anlatmaya yarın devam edeceğim.
-Oh Sehun

Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem. Aslında bu hikayeyi yazmak için bir özgüvenim yoktu ama onun sayesinde özgüven doluyum. Umarım hikayemi beğenirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim herkese ❤❤

LANET (HANHUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin