Medyada:Mısra yenilmezHerkes e iyi okumalar harf hatası varsa simdien k.b
Mislina'nin ağzından :
"Kızlar ben markete gidecem üstümü giydikten sonra. birşeyler lazımı "Diye adete bagirdim." kahvaltılk ve sebze alsan yeter canım " dedi Mısra
"Tamam alırım. Meyra sen bişi istermisn"diye bu sefer sorumu Meyra'ya sordum .
" valla kanka bana bir karma , bir doritos ,jelibon, meyve suyu ,sakız alsan çok sevinirim." dedi Meyra
" kızım para sıc mıyoruz herhalde " diye gözlerini devirdi adeta mısra .
"Kızlar kavganın sırası değil Mısra sebze ve kahvaltilk bisiler alicam .Meyra sanada çikolata ve doritos alırım şimdiden söyleyim diyip salonda çıkıp odama girdim . Odama mavi renk agirlikiydi(Mislina odası)
Saçımı hemen tarayıp serbest bıraktım .kırmızı bir kısa kol tişört ve siyah bir pantolon giydim
Aşağıya indim . "Kızlar ben çıktım "diye seslendim evin kapıdan çıktığım gibi biraz semti baktım burda çok güzel evler var allah bilir ne kadar pahalıdır. cebimden kulaklıgımı çıkarıp telefonuma taktım ve müzik dinlemeye başladım.
İlerde market gördüm hemen hızlı adımlara oraya yürüdüm. Market girip bir market arabası alıp içini doldurmaya başladım
Domates, salatalık, biber Vb.ihtiyaçlar alıp arabaya koydum sonra Kahvaltılık reyonuna gittim ve Kahvaltılık alıp kasaya doğru yürüdüm.
Sonra Meyra'nin istediği abur cuburlar aklıma geldi hızlı hızlı abu rcubur reyonuna yürüyüp , cipis, sakız , jelibon veçikolata alıp dondurma olan yere yürüdüm. bi kutu dondurma alıp arabaya atıp kasaya doğru yürüdüm kasiyer hepsini geçti ve ücreti söyledi.
Ücreti ödeyip poşetleri alıp yürümeye başladım ama bunlar cok ağır nasıl taşıyacam hepsini .
Biraz daha ilerledim ve artık gücümün kalmadığını fark ettim.Biraz dinlenip tekrar elime aldım ve bir nefes alarak yürümeye başladım .
"Güzel bayan sanırım yardıma ihtiyacınız var "dedi arkamdan birisi .
Arkama döndüğümde .çok taş ve bir kadarda tatlı çocuk gördüm ."Ah sanırım "dedim mahcup bir şekilde .
" Istersen sana yardım edebilirim "dedi tatlı bir ses tonuyla .valla bu fırsatı asla hayır diyemem elimde koptu zaten .çocuğun vücudunu bi suzdüm maşallah baklava kasi da baya var bu fırsatı asla kaçırmam.
"Olur.zaten evimiz az ilerde" dedim ve bana yaklaşıp elimdeki poşetleri çocukda aldı ve konuşmaya başladı .
"Sanırım burda yenisin seni hiç görmedim burda"dedi bana bakarak ."Evet dün marmarisden geldik"dedim o da başını saldı.
"Bu arada tanışmadik ben Mislina " dedim .o da bana bakarak
"Bende Kaan Soydan " dedi soy ismi çok tanıdık geliyordu .
"Ailenle taşindin sanırım " dedi.aslında biraz yüzüm düştü ama neyse artık alışma lazım sanırım ."Hayır benim ailem yok yetistirme yurdunda yetistim"dedim.Kaan bunu duyunca biraz üzüldü sanki
"Özür dilerim " dedi mahcup bir şekilde
" Dilemene gerek yok bilmiyordun zaten . Buraya da 2 kız arkadaşımla geldik " dedim gülerek
"Demek senin gibi 2 tane daha güzellik var oylemi " diye sordu gülerek. Bende ona gülerken cevap verdim
"Pek denilmez ama kızlarım Birtane dir "dedim anne edasıyla
"Ee sen burda kimle yasiyon"diye soru yönelttim ona "vallahi bende seni gibi 2 arkadaşımla yaşıyorum şu vilada "dedi eliyle gösterdiği yere baktım bizim yan villa"Aa desene komşuyuz."dedim o da bana bakarak
"Nasıl yan villada sizimi kaliyonuz " dedi şaşkın bir seklide. Bende onun evet anlamda kafamı salladım .
Evin önüne gelince kapıyı çaldım. Ve yanımda Kaan vardıMeyra'nın Agzindan
"Meyra kalk git kapıyi aç Mislina geldi " diye odasına bağıran mısra ya göz devirerek . kapıya ilerledim kapı bir defa daha çalan kadar "azıcık daha bekle catlamiyaca" kapıya actigimda lafimi yardan bölen bir adet taş meteor karşımda duruyordu bu insansa dışardaki erkekler ne lan . Ben çocuğa hayran hayran bakarken "Meyra ne öküzün tiren bakar gibi bakiyosun çocuğa" .dedi Mislina zaten ilahi bir bokluk yapacak yoksa olmaz.Mislina ya göz devirip yanımdaki taşa bakmaya devam etim .Mislina kapıdan içeriye girerek elindeki poşetleri aldı mutfağa koydu o arada çocuk bana elini uzati bana "Selam ben Kaan"dedi senin Kaan diyen ağzını yesinler resmen aşık oldum evimi reisini çocuklarım babasını buldum.
"Bende Meyra tanıstigimiza memnun oldum" dedim
" Bende " diyip göz kırptı bana Ayy resmen inanmıyorum bana göz kırptı şu an eriyecem sanırım.
" İçeriye gelip soğuk bri şeyler içmek istermisin? "dedi Mislina elindeki poşetleri alarak .
" Yok sağol size zahmet vermek istemem " ay bide düşünceli lan ben aşık oldum buna. Bu benim olmalı bunu napıp ne edip elde etmem lazım (hep erkeklermi diyecek bu lafı.dedi yazra kendi kendi sjsjsjsj)
"Yok ne zahmeti lütfen gir
içeri " diye konya balıklamalı atladım remsen
"Olur o zaman bi su içerim " diyerek eve girdi kaan" Geldinmi Mislina "diyerek aşağıya inen mısra bu ne biçim sorudur buna bir laf sokum içim rahatlasin .Zaten en sevdiğin şeyi yurda unutmuş.
" Yok hala gelmedi. ee tabi geldi be bu ne biçim soru "diye tersledim Mısra'yı oda bana göz devirerek yetindi Kaan bakınca."Bu yakışıklı kim??"diye sordu.Senin yakışıklı diyen ağzını yırtıcam kızlar bana hatırlatın kaan gittikten sonra olurmu ponçiklerim . Mislina hemen söze atlayıp konuştu: "Yan komşumuz Kaan" dedi Kaanı gösterek "Bu da bir diğer kardeşim mısra dedi ."Kaanda:" Taniştima memnun oldum" dedi Kaan .Mısra da "Bende "dedi ve mutfağa girdi
" Kızlar bu akşam bize yemeğe gelseniz hem de diğer arkadaşlarımla da tanışırsınız "dedi kaan . Sen yeterki iste ben dağları aşıp gelirim diye icimden konuştum.
Biz kızlarla bir birimize baktık ve hepimiz olur gibi başımızı saldık .
" Tabi olur geliriz "dedim hemen
"O zaman ben arkadaşlarımın yanına gidim onlarada haber veriyorum.Sizide 7 gibi bekliyorum güzel bayanlar "dedi bende hemen arkasından gitim " Bende sizin geçiriyim bari "diyerek arkasından ilerledim kapıyı açıp gitmesini bekldım ama o bana dönüp dediği sözle gülme isteği geldi.(...)
Merhaba arkadaşlar bu bölümde sonu geldik herkes merak ediyor kaanin ne dedin ama biraz heyecanlı olsun demi vote ve yorumlariniz bekliyorum .yeni bölümde haftaya pazartesi gelecek .bu arda herkezin yorumunu dikkate alıyorum sizin sayesinzede neyin eksik oldunugunu bilip düzeltmeye çalışıyorum lütfen yorum ve vote atmaya unutmayın 😊❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçbuçuk Aşk
HumorMarmaristen istanbula gelen 3 kız Arkadaş Yakışıklı oldukça zengin ve bi okdarda egolu 3 erek Bunları nasıl bir arya geldiler sizce sadece yan evde oturmakmi yoksa Aşkımı .