♡6♡

177 12 2
                                    

Onur can özcan & yaramızda kalsa

Keyifli okumalar

Mislina'dan devam :
" Odamda ne işin var senin? "
Dedi Çağan. Eyvap yakalandım. Ben şimdi Adama ne diye cem. Ahh Mislina başına ne gelse hep bu merak yüzünden geliyor sana kim diyor ki gir odaya tam anladık yanlış'lıkla odaya girdin o zman niye hemn cıkımıyorsun. Zaten hep o nizamettin suçu o bana dedi gir ben ne yaptım.

Ben sana desem git kendini camdan at atarmısn... yoo atmasın. zaten işine gelmeyince nizamettin suçu diyip tüm iftirayı bana atıyorsun.

Yani nizamettin'cim bu hiç olmadı hem ben sana ne zaman iftir...
"Soruma bir cevap almadım . Odamda ne işin var senin? " Dedi Çağan yüksek çıkan ses tonuyla. Yerimden adete bir çekirge gibi zıpaldım.
Ya ama ben korktum hem sen niye bagırıyorsun ki.
Ben eğer konuşmasam bu admam beni öldürecek. Hem zaten öyle bir bakıyor ki sanki evini soymuşum alt üstü odasına girmişim hem bu artistlik niye anlamıyorum.
" Ben senin odanda aslında girmek istemedim Şey oldu. ha ben lavaboya gidecektim yanlışlıkla bu odaya girdim " Dedim bana tek kaşını kaldırmış bakıyor.kesin inanmadı ama doğru söyledim.

"Ozamn hemn çıka bilirdin. Giyinme odama kadar girmişsin.tekra soruyorum odamda ne işin var senin?" ay ama buda bozuk plak gibi aynı şeyi tekrarlıyor ' odmada ne işin var ' die.
En iyisi bir yaln uydurup bu odadan çıkmak zaten zalim oğlu çok yakışıklı. insan onun etkisini altında kalmaktan korkuyor.
" Bak gerçekten ben lavaboya gidecektim sonra bu odaya girdim. Tam cikacak'en merakima yenik düştüm ve içeriye girdim. Zaten benim suçum yok hep bu nizamettin suçu bana dede ki küçük bak çık seni kim görecek bende buna uyudum girdim. yoksa kötü bir niyetim yoktu valla "
Ahh sanki üzerimde bir yük kalktı.
yüzüne bakinca bana baktını gördüm .biraz bana baktıktan sonra üzerime doğru yürüdü bende. refleks olarak arka arak gitim. Taki belim duvar değen kadar kafamı kaldırınca göz göze geldik. Aramızda neredeyse hiç boşluk yok ilk defa bir erkeğe bu kadar yakındım ister istemez gerildim. Odaya girdigimdeki koku tekrar yüzüme vurdu demk bu koku onun kokusuymuş . Nakdar güzel kokuyor. Hemen kenidme gelerek konuştum.
" N_napiyorsun sen " Dedim sesiz çıkan sesimle. Biraz yüzüme baktı ve konuşmaya başladı.

" Bak kızım senin gibi Sürtükleri iyi bilirim . Melek yüzlü şeytan gibisniz Allah bilir kaç kişinin altına girmişsin . Bu odayada onun için girdiğinde adım gibi eminim." gözlerim dolmuş bir şekilde dediklerini dinledim.

sanki kalbime bıçak saplamışlar gibi his ediyorum.gercketen dışdan böyle bir insan gibi mi duruyorum benim hâlâ bir tane sevgilim bile olmamış bunu böyle konuşması çok ağır. Herşeyime laf etirim ama Namusuma Asla erdirmem. Sol gözümden düşen göz yaşımı silip.
Onu itmeye çalıştım amam zerre faydası olmadı. Ağzım açarak konuşmaya başladım.

" Nerden çıkardın bunu sen insanların tanımadan hangi hakla yargılarsın ." Dedim sest tonum yüksek bir şekilde
Elini yumruk yapıp duvara vurdu.

" Bir daha sakın bana sesini yükseltme yoksa senin o dilini kesrim" hemen onu üstümden itmeye çalıştım ama yine faydası olmadı.

"Çekil üstümden! sen insanları tanımadan eleştiri yapan bir öküzsün " diyip boşlugundan yarlanıp hızlıca itip odadan çıktım.

korkudan öle bilirim. Gözyaşlarımı silip kendimi biraz çeki düzen verip aşağıya indim. Herkez oturma odasında oturmuş sohbet ediyordu.
" Kızlar artık gidelimi yarın kayıt yapmak icin üniversite'ye gideceğiz " diyip kızları kaldırmak için bahane aradım.
" oturun kızlar saat erken " dedi kaan. kızlar bakınca ' sen bilirsin ama biraz daha kalalım ' der gibiler .ama ben bu ortamda biraz daha kalamam yoksa o hayvanı herifi görsem sinirden ve ya atığı iftiradan dolayı ağlaya bilirim.

Kaçbuçuk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin