♡4♡

241 31 21
                                    

Kızla'rın Yemeğe giderken giydikleri kıyafetler

Meyra'nın Ağzından

"Desnee bu yaz iyi eğlenecez" diyerek kapıdan çıktı.

1 saat sonra

Kaan gideli nerdeyse 1 saat oldu.Aslında herkese bana nasıl hemen aşık oldun diyordur.Ama aşk bu ne zaman ,nerde, kiminle yakalayacağı hiç beli olmuyor.
Ama ben 18 yıllık hayatımda sevgilim hiç olmadı .Hayır hayır ben bazı  kızlar gibi ilk sevgilim kocam olsun yada ilk  öpücügümü evlendim adama saklıyorum diye değil . Sadece doğru insan ve doğru kişi karşıma hiç çıkmadı diye.
Aslinda ben tek değil Meyra ve Mislina  benim gibi her zaman doğru kişi beklemek varken neden yanlış biriyle çıkıp zaman kaybını yapayım ki bence çok saçma o yüzden her zaman doğru kişi beklemek önemli.

" Meyra gel çöpü at " diye mutfakan bağıran bir adet Mislina. Güzelce ısıttığım koltuğumdan kalktım ve mutfağa doğru adımladım .

"Hızlı hızlı git yerlere damlamasın " diyerken beni uyardı Mislina .
Çöpü hızlı hızlı dışarıya çıkardım çöp kovasina atim eve adimlaraken çok cırtlak bir kız sesi duydum .

"Ama aşkımmm hep diyorsun gelecem ama gelmiyorsun  seni çok özledimmm" bu kızın derdi ne. azını yaya yaya konuşuyor  ve asıl konu onu karşındaki benim ilk aşkım çocuklarımın babası evimin reisi Kaan değilmi .İster istemez kalbime acidinı hissetim .

" Su üzgünüm. Biliyorsun  bu aralar çok yoğunuz yeni bir otel daha açtık ve hepsiyle ben ilgileniyorum." Diyerke Kaan bir sitmel konuştu.

Onların olduğu yere biraz daha yaklaştım ve bir ağacın arkasına yerleştim.

"Tamam aşkımmm  ama bu akşam  mutlaka gel. senin biraz stresini aliyimmm" diyerken kaana yaklaştık.

Stresini alıyım derken galibi masaj falan yapacak degilimi. yoksa tahmin ettiğim o pis şeylerimi.Kaan da kıza arsızca sırıttı ve yaklaşıp öpüştüler ne öpüştüler mi şuan beyninden vurulmuş döndüm hiç bir şey düşünemiyorum. Eğilip ayakbilarima baktığımda hep çamur olmuş Mislina beni öldürecek .biraz düşündüm. Tabi ya çamur .Eğilip elime çamuru aldım biraz elimde sıkıtım tam isabet  Kaan beyaz gömleğine attım Kaan a baktım da kızdan dudaklarını çekti.

" Ayyyyy aşkım gömleğin çamur atmışlar" diyerek konuştu yanındaki süs köpeğini benziyen kız .

"Göre biliyorum Su" diyerek kızı tersledi Kaan . O an bi gülme isteği geldi.

Kaan  sağına baktı ve sonra  soluna baktı sonra gözleri bende durdu ne bende durdu  hemen eve doğru hızlı hızlı adımladım ta ki o sesi duyan kadar .

" Bu çamuru seni mi atın Meyra "diye konuştu .Ya adımı ilk defa bu kadar sevdim diye bilirim .
Sâkin bir yüz ifadesi alıp Kaan döndüm .

"Hayır ben atmadım niye atayım ki " diye söyledim .

" Bilmem elin çamur ayakkabıların yine öyle senden başka birinin  atma ihtimali yok gibime geliyor " diyerek bana yaklaştı.

"Hayır ben atmadım " Dedim Allah kahretsin şuan saçımla oynuyorum ne zaman yalan söylesem  hep saçımla oynarım.

" Peki sen söyle kim attı bu çamuru . Eğer demiyorsan burdaki kamera kayıtlarına bakıp atan kişiden şikayetçi olurum" diyerke bana baktı.Ne şikayeti ya off keşke atmasaydim. Bunu duyunca ister istemez panikledim ve konuşmaya başladım .

"  Ya niye şikayet ediyorsun altı üstü bi çamur hemen yazık atan kişiye belki şaka yapmak istemiştir yada " diyerek sustum o da bana bakarak

Kaçbuçuk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin