Bugün haftanın en güzel günü. Çünkü bugün dans kursuna gideceğim. Sadece tek bir sorun vardı. Rüzgar bugün okula gelmemişti. Onu göremediğim için çok üzgünüm demeyeceğim tabi ki. Şu mesaj olayını dün gece Arya'ya anlattığımda kesinlikle Rüzgar demişti ve bence de öyleydi. Bunu öğrenmeliydim. Umarım okula gelmemezlik yaptığı gibi dans kursuna da gelmemezlik yapmaz.
Aslında berbat bir kurs günü geçiriyordum. Partnerim gelmemişti ve köşede oturmak zorunda kalmıştım. Ta ki o gelene kadar. Evet evet Rüzgar. Beklediğim gibi hoca ikimizi çift yapmıştı. Biraz çekinsem de belli etmedim. Mola verdiğimizde mesaj olayını soracaktım. Şuan da bu anın, bu muhteşem anın tadını çıkaracağım. Kokusu fazla etkileyiciydi .İstemsizce göz kapaklarım kapanma eylemine geçiyorlardı. Hemen toparlanmalıydım yoksa kendimi büyüye kaptırabilirdim .Konuşmaya çalışacaktım ama bu çocuk bana garip davranıyordu. Sanki tanımıyormuş gibi. Herhalde attığı mesaja cevap vermediğim için diye düşündüm. Eve gidince güzel bir mesaj atarım şimdi bu mesaj konusunu açmayayım diye düşündüm ve dansa odaklandım. Fazla iyiydi. Önceden de eğitim almıştı herhalde. 2.derste bu kadar iyi olması olanaksızdı çünkü. Kendimden biliyorum ben 2 hafta sonunda becerebilmiştim bu figürü.
Her şey hazırdı. Sıra Arya'yı arama işindeydi. Sesimi ağlamaklı bir hale getirmeyi başardığımda numarayı buldum.
-Çok kötü şeyler oldu. Bize gelebilir misin? dediğimde yalandan bir iç çektim
-Ne oldu ? geliyorum.
Tamam deyip hızlıca telefonu kapadım. Pastaya mumları yerleştirip beklemeye başladım. Zil çaldığında Arya'nın geldiğini anlamıştım. Kapıyı açıp Arya'nın şaşkınlığını görmek yüzümde kocaman bir gülümseme olmasına sebep olmuştu. Mutlu olmuştu. Ben daha çok mutlu olmuştum. Çünkü o bana verilen büyük bir armağan. Arkadaşlığa fazlasıyla önem veririm zaten. Sıra günü bol kahkahalı geçirmekteydi.
Yorucu ve eğlenceli bir günün ardından yatağıma uzandım ve yaşadıklarımı düşündüm. Hayatım son zamanlarda fazla iyiydi. Annem ve babam kavga etmiyordu. Arya'yla bolca buluşup eğleniyordum. Birde Rüzgar var tabii. O hayatımda farklı bir yere değecek gibi hissettiriyordu. Kanım ısınmıştı hiç tanımadığım birine, bir yabancıya. Daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Eren olmuştu bir tek hayatımda. Ama onunla sevgiliyken hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyordum. Kalp atışlarımın sanki yerinden çıkacak gibi hissettirmesi sadece Rüzgar' ı gördüğümde oluyordu. Uzun saçları, gözleri ve ilkbaharı andıran sıcak gülüşü...
Gönderilen =Bay R
—Şuan uyumuyorum bay trip
Gönderen=Bay R
—Biraz geç cevap verdin ama olsun ☺️Ayrıca bay trip derken?
Bilerek yapıyordu bunları. Mesaj atmadığım için bugün dans kursunda trip attın ya onu diyorum diye mesaj atmamı bekliyor. Sonrada alakası bile yok inan düşünmedim bile diyecekti. Aklınca beni utandıracaktı. Yemezler canım yemezler. İstediğini vermeyecektim işte.
Gönderilen=Bay R
—Bay R yazacaktım klavye trip diye algılamış.
Ben böyle saçma bir yalan söyleyeceğime keşke çocuğa istediğini verseydim. Arya bu aptallığımı öğrense bir hafta dilinden düşmezdi. Çocuk bile görüldü yapmıştı. Ah inanamıyorum Eylül.
2.ahmaklık da tamamlandı. Artık hakediyordum. Nerde benim saç kurutma makinem ya?
Elfida, hep aklımda kalacaksın... 🎶
Bu şarkıyı seviyorum.Gözlerimi doldurmayı da, aklımı düşüncelerle doldurmayı da başarıyor. Hikayesini okuduğumda daha bir anlamlanmıştı şarkı benim için. Rüya geliyordu aklıma. O trafik kazası. Doğum gününde ölmesi...
" Hadi ama Eren'i sevdiğimi biliyorsun, bu geceyi onunla geçirmek istiyorum Eylül buna izin ver. '' Arkadaşlarım çoktu o zamanlar. Herkese güvenir, herkese samimi davranırdım. Rüya da çok özel biriydi benim için, ona en özellerimi dahi anlatırdım. Nerden bilebilirdim ki benim aşık olduğum çocuğu sevdiğini.Şu an sarhoş diye mi saçmalıyordu acaba? Hayır, o gerçekten Eren'i seviyordu. Sarhoş olması bunu söylemesini kolaylaştırdı sadece. Eren'e bakışlarını farketmiştim önceden ama kendimi bunun saçmalık olduğuna inandırmayı başarmıştım. Şu an Rüyadan uzaklaşmalıydım. Şu an hem sarhoş, hem de doğum günü kızıydı. Ona bunun hesabını yarın soracaktım.
Eren'i salonun arkasında bırakmıştım en son ama şimdi orda yoktu. Bakabildiğim her yere baktım. En sonunda sıkılıp gitmiş olacağı geldi aklıma. Parti Rüyaların evinin bahçesindeydi. Çok ses vardı. Daha az sesin olduğu yere, Rüyaların evine girdim. Sessiz biryer bulup Eren'i aradım. Telefon melodisini duyuyordum. Önce etrafa baktım sonra da sesi takip ettim. Rüya'nın odasından geliyordu bu. Sinirle kapıyı açtım ve aniden göz yaşlarım boşalmaya başladı. Rüya ve Eren öpüşüyordu.
Caddeye çıkmış koşuyordum. Eren peşimden geliyordu ve Rüya'da. Sonra birden fren sesi duyuldu. Arkamı döndüğümde Rüya yerdeydi. Hemen ambulansı aradım. Eren şoktaydı. Ben biraz daha kontrollü davranıyordum. Çünkü çok fazla kayıp verdim.O gece Rüya öldü. Ve ben o geceden sonra Eren'i görmedim.
Eskileri düşünmek bana iyi gelmezdi. Kendimi tabiki suçlamıyorum. O günlerde intihar etmeyi düşünecek kadar suçlamıştım zaten.
"Eylül, ışığı kapa ve uyu. Sonra 'anne yok şöyle yok böyle' deme"Bölüm sonuuu. Yorumlarını bekliyorum Sıla 😂
Bir sonraki bölümde neler olacak?
Mutlu günler diliyorum 💝💜💚💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILIK RÜZGAR 🌫️
Teen Fiction🌫️🌫️🌫️O gün dünya durmuştu sanki... Ilık ılık yüzüme değen rüzgar ve ona eşlik eden kalp atışları... Bu bir aşk hikayesiydi, evet artık kendi hikayemin yazarı olacaktım. Çünkü o daha ilk günden hissettirmişti bunu bana. 🌫️🌫️🌫️