"Κάνεις παρέα με τον Πάρη; Τον γνωστό Πάρη; Τον πανεμορφοκουκλαρομαναρο Πάρη??" φώναξε γεμάτη ενθουσιασμό η Στέλλα.
"Απλά συνεργαζόμαστε, που λέει ο λόγος, για μια εργασία" απάντησα συνεχίζοντας να πίνω τον ξινό χυμό πορτοκάλι από την καντίνα του σχολείου.
"Ε όχι μόνο" με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα.
"Σωστά, έχουμε και αυτή την ηλίθια πρόταση του να μου μάθει πως να φλερτάρω σε δέκα απλά βήματα. Λες και είμαι σε καμιά ιστορία στο wattpad" στιφογύρισα τα μάτια μου εκνευρισμένα.
Η Στέλλα μας είχε δει να καθόμαστε στο παγκάκι από το παράθυρο της τάξης της και ήρθε τρέχοντας στο διάλειμμα να με ρωτήσει τι συμβαίνει. Και για κακή μου τύχη ήταν το μεγάλο διάλειμμα οπότε είχε όλο το χρόνο μπροστά της να με πρίζει πως κάνω παρέα με τον ποιο ωραίο του σχολείου.
Δεν τον συμπαθώ καν!
Ασχέτως που τελικά όντως χρειάζομαι την βοήθεια του.
"Και τέλος πάντων πότε περίμενες να μου τα πεις όλα αυτά ρε Δάφνη;" παραπονέθηκε σκύβωντας το κεφάλι.
"Δεν το θεώρησα κάτι πολύ σημαντικό" της εξήγησα. "Εχεις δίκιο όμως. Επρεπε να στο είχα πει. Μοιραζόμαστε τα πάντα μεταξύ μας" παραδέχτηκα και της έκανα μια αγκαλιά.
"Με τον Αχιλλέα τι γίνεται; Κανά νέο;" με ρώτησε και ένιωσα ήδη τα νεύρα και την στενοχώρια να έρχονται.
Λες ο βλαμμένος να είχε δίκιο; Λες όντως ο Αχιλλέας να μην είναι έτσι όπως πίστευα;
"Τα ξαναβρήκε με την Αννα" είπα και έμπλεξα τα δάχτυλα μου μεταξύ τους.
"ΤΙ? ΠΩΣ? ΠΟΤΕ?" αναφώνησε η Στέλλα έκπληκτη.
"Τους είδα πριν να φιλιούνται"
"Μήπως ρε συ Δάφνη ήρθε ο καιρός να τον ξεπεράσεις; Εχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που άρχισες να τον θες. Τόσα αγόρια υπάρχουν."
Είχε δίκιο. Επρεπε κάποια στιγμή να τελειώσει όλο αυτό. Αφού δεν γίνεται τίποτα. Ούτε ένα γεια δεν λέμε. Απλά σπαταλάω τον χρόνο μου χωρίς λόγο.
Το κουδούνι χτύπησε και δεν προλάβαμε να πούμε κάτι άλλο.
Σηκωθήκαμε από το τραπεζάκι μας και κατευθυνθήκαμε προς τις αίθουσες για μάθημα.-
-"Το σύστημα, λοιπόν, της φεουδαρχίας αναπτύχθηκε στη διάρκεια του 8ου αιώνα, μετά την κατάρρευση της δυναστείας των Μεροβιγγείων. Σταθμό στη διαμόρφωση του συστήματος αποτέλεσαν οι μεταρρυθ-" την προσοχή μου απέσπασε η δόνηση του κινητού μου.
YOU ARE READING
How to flirt in 10 simple steps
Teen Fiction"Τι εννοείς δεν το χω με το φλερτ;" τον ρώτησα και καλά θιγμένη. "Εννοώ ότι ο μόνος τρόπος για να ρίξεις εσύ κάποιον είναι να τον σπρώξεις" είπε με την ειρωνία κυριολεκτικά ζωγραφισμένη πάνω του. "Δηλαδή θεωρείς οτι εσύ είσαι καλύτερος;" Εμ γκουχ...