Insfarsit e vara,de cand asteptam asta ,nici nu va inchipuiti.
A da,doamne am uitat sa ma prezint ,sunt Madalina ,am 16 ani si momentan stau in Craiova pentru ca de ce nu?A da ..si pentru ca aici m-am nascut.
Continuam...
E ora 13 si eu stau pur si simplu in pat si ma joc pe telefon fara nici in chef de facut ceva inafara de asta .M(mama):Hei, ce faci aici inchisa intre patru pereti,e vara du.te si distreaza.te.
Eu:Mda...chiar nu am chef de asta si in plus e doar prima zi de vacanta ..nu e ca si cum as sta toata vara aici.Chiar daca as vrea.
Mama nu mai zice nimic pentru ca stie ca e degeaba si can nu o s.o ascult,dar pana intr.un final m.am plictisit si eu asa ca decid sa ies pe afara...e ora 13:30 deci apuc sa stau ceva timp
Ma imbrac asa :Si ies din casa cu greu..
Ma plimb prin parc dar dintr.o data ma impiedic ca o retardata si cad pe burta cu fata in jos, dupa 2 secunde imi ridic capul si aud o voce ,in momentul ala am crezut ca aud voci de la cazatura
?:Hei,da mana sa te ajut,ai patit ceva?Sunt Alex apropo .
Eu:Hei, sunt bine, nu e prima data cand ma fac de rusine si cad ca o retardata, si incantata ,eu sunt Madalina dar poti sa.mi spui Mada.
El se uita oarecum mirat la mine si in acelasi timp amuzat de ceea ce se intampla.
A:OK...buna Mada si sa fi mai atenta nu cred ca vrei sa ajungi pe vreun pat de spital,...si incepe sa rada.
Eu:Eh...nu vreau asta si o sa fiu mai atenta,doar ca sa nu mai spui tu,esti mai rau ca mama....si incep sa rad .
Off..e atat de dragut cand zambeste ..cu ochii lui albastrii si cu zambetul de milioane,stai ce tocmai am gandit?
A:Esti amuzanta,sper sa ne mai intalnim,hmm...imi dai numarul tau?Nu sunt vreun obsedat sa stii.:)))
Eu:Nici nu ma gandeam ca esti si da,t.il dau obsedatu.le :))) si incepem sa radem ca niste nebuni evadati de la spital.:)
Dupa putin timp eu plec acasa pentru ca mi s.a facut somn,da era ora 16 si mi.e somn...CE sa fac daca nu fac nimic toata ziua.,?!
Am ajuns acasa m.am trantit direct in pat ,bine.... Dupa ce mi.am facut rutina de seara si imbracat in pijamalele mele roz,da roz.:)) ...Si am adormit pe loc.