Cand am ajuns la petrecere am ramas uimita sa vad cati oameni s.au adunat.
Am vazut ca Melina,organizatoarea petrecerii si prietena mea,arăta super.Avea o rochita de un blue marin si niste pantofi albi superbi.
M:Hei,ma bucur ca ai venit.
Eu:Mda...n.am avut ce face acasa oricum.
M:Vad,cine sunt?Ma intreaba aratand cu degetul catre Alex si Andrei.
Eu:Aa am uitat,baieeti veniti aici!
Ea e Melina,organizatoarea petrecerii si prietena mea.
A :Eu sunt Alex,imi pare bine.
An:Ooh..incantat, Melina sunt Andrei,arati superb, scumpete!
M:Merci,si tu arati bestial.Vedeam cum Melina era indragsatita de baiatul din fața ei.
Eu: Ea e fata de care iti spuneam.I soptesc la ureche lui Andrei.
An:Atunci sa trecem la treaba.
O ia pe Melina de mana:
An:Dansezi?
M:Sigur.
Eu chicotesc si ma intorc spre Alex care vad ca e asaltat de fete,in acest moment vreau doar sa le iau la bataie pe tarfele alea.Eu:Hei,ce se intampla aici?
A:Ajuta.ma ...imi sopteste.
Eu:Nici o problema,i soptesc...Acum ce cautati langa iubitul meu?
F(fata):Tu,iubita lui?Nici sa visezi nu ai indrasni,uita.te la tine cum arati.
Eu:Fugi pana nu sar in capu' ala gol al tau si te las cheala.
F:Aha...s.o vad si p.asta.
Eu:Ai incurcat.o escorta ce esti!
Sar pe ea si o trantesc pe jos ,incep sa o trag de par dar cand ma simtimeam mai bine Alex ma ia de pe ea,eu zbatandu.ma in bratele acestuia vrand sa ma eliberez si sa termin ce am inceput cu tarfa aia.
Eu:Lasama dracu' sa o omor!
A:Nu merita iubit.o ,lasa tarfa sa se bucure cat mai traieste.
F:Aww se pare ca nu ai curaj sa ma infrunti pana la capat urat.o !
Eu:1Acum ti.as rupe capul ala dat cu 3 kile de fond de ten daca as putea sa scap de aici,2.Urata e doar fața pe care o vezi cand te uiti in oglinda si 3Dispari pana nu evadez eu din stransoare si cum ti.am spus si la 1,iti rup capul.
Dupa cele auzite ea pleaca insfarsit si Alex ma elibereaza si ma saruta.
A:Te.ai calmat?
Eu:Putin,daca mai vad pe una care se da la tine o omor direct inainte de a ma mai prinde tu.
A:Bine karatisto,acum hai sa ne distram si noi.
Eu:Ok tigrule.Am mers pe ringul de dans si am inceput sa ma bâțâi si eu pe acolo,radeam cand il vedeam pe Alex cum se misca...ca o maimuta in calduri:))...Mi se face sete asa ca ma duc in bucatarie sa imi pun niste suc.Cand intru si dau sa pun sucul in pahar :
?:Singurica?
Eu:Ce vrei si cine esti?
?:Usor pitica ,sunt Matei si vreau sa te cunosc.
Eu:Ei bine nu prea ai sanse.
M:De ce pitica?Esti luata cumva?
Eu:Da sunt luata,dispari!
A:Ce se intampla aici?
Eu:Boul asta nu ma lasa,si imi zice pitica,nenorocitul.
A:Ai vreo problema cu ea?
Cand l.a vazut pe Alex a inceput sa se teama oarecum.
M:Nimic..doar..
A:Daca te mai apropii de ea o sa regreti ca te.ai nascut,sa mergem Mada.Wow...chiar m.a surprins,salvatorul meu,si eu pot sa zic ca l.am scos din ghearele fetelor alea,acum suntem chit:)
Toata noaptea a fost super,am dansat,am glumit,ras,mancat,baut,povestit,etc...
Am mers acasa pana la urma,am aflat ca Andrei s.a combinat cu Melina,chiar ma bucur,asta e si pentru binele meu,Melina imi tot povestea cum ar fi baiatul perfect ,de ce toate fetele au prieten doar ea nu,ma inebunea dar acum insfarsit am scapat.
Intru in casa si ma imbrac in pijamaua mea cu Mickey Mouse si ma pun in pat.Ma simteam ciudat.Poate era din cauza ca in camera cu noi statea Andrei in celalalt pat.Dar am adormit pana la un final.Lumina soarelui se joaca pe fata mea si nu ma lasa sa dorm.Imi deschid ochii si il vad pe Alex langa mine dormind asa de dragut.Il sarut pe nas sa se trezeasca,deschide un ochi si incearca sa deschida si celalalt,cu greu reuseste,ma uit la el si chicotesc.
Eu:Neata tigrule!
A:Neata pisicuta!Azi o sa mergem undeva,sigur o sa.ti placa.
Eu:Hmm...Sper:)) Mai exact unde mergem?
A:Surpriza.
Eu:Ok,acum ridica.te!
A:Ok.Am mers in baie,mi.am facut rutina,am facut un dus ,m.am imbracat
Si am pornit spre locul misterios cu Alex...sa vad cat ii poate mintea:))
Eu:Am ajuns?
A:Nu..ai rabdare!
Eu:Dar sunt curioasa!
A:ok..iti spun doar ca e o vila.
Eu:O vila?Ce facem acolo?
A:Am inchiriat.o pentru o luna,o sa ne distram la maxim,ai sa vezi.
Eu:Ok,daca spui tu.
Am ajuns la vila,pe dinafara arata superb..cand am.intrat pur si simplu am ramas cu gura cascata cand am vazut.
Am intrat intr.un living imensApoi in bucataria spatioasa
Am urcat si am intrat in prima camera,acolo era un dormitor.Cu baie
Apoi am dat de o sala de jocuri.
Avea chiar si sala de fitness
Ce sa mai spun de piscina de afara,Sau balconul.
Nu imi venea sa cred ca aici voi sta aici o luna.