9

44 2 0
                                    

Dupa ce termin de mancat clatitele, merg sus in camera unde il gasesc pe Alex dormind, ca in totdeauna.

E:Alex!
A:Mhhmm...
E:Daca vrei sa nu mananci clatite in dimineata asta, n-ai decat sa dormi.
A:Aha... Stai, ce? Unde-s clatitele?Intreaba el sarind din pat si coborand scarile. Este un fomist mai mare decat mine.  E:In bucatarie! Strig eu, vezi sa nu te ineci!

Nu mai raspunde si coboara in fuga scarile.
Dupa ce fac putina curatenie, cobor si eu la parter.

A:Hei, printesa!
E:Hei, tigrule! Unde sunt ceilalti?
A:Au plecat la mall, partea cea mai buna e ca nu ne mai deranjeaza nimeni. Zice el in timp ce se apropie de mine.
E:Ah, da?  Si ce-ai vrea sa facem, atunci?
A:As face multe cu tine, printesa!

Atunci umple golul dintre noi si ma saruta pasional pe buze.
Ii simt mana pe sub tricoul meu. Oh, nu. Nu acum si nu aici, Alex!

E:Nu ti-o lua in cap, tigrule!
A:Of, ma omori!
E:De asta ma iubesti, acum imbracate ca mergem in parc. Zic eu urcand scarile.
A:Ok!

Intru in dressing si aleg ceva de genul:

Imi iau telefonul si cheile, si parasesc vila la bratul lui Alex

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau telefonul si cheile, si parasesc vila la bratul lui Alex.

Am ajuns in parc. E foarte placut. Normal ca e foarte frumos avand in vedere ca e plin de copii care n-au mai mult de 8 ani.
Ma asez pe o banca impreuna cu Alex.

A:Mie cand imi faci unul?  Il aud pe Alex intreband.
E:Cine a zis ca o sa-ti fac doar unul? Continui eu. Deja pe fata iubitului meu s-a asternut un imens zambet.
A:Vreau 2 baieti gemeni, sa stii.
Unul o sa fie fotbalist, iar celalalt om de afaceri. Pe unul o sa-l cheme Andrew si pe celalalt Matt.
E:Cum vrei tu, iubitule!  Zic lasandu-mi capul pe umarul lui.
A:Te iubesc!
E:Si eu!
M-a sarutat scurt si m-a tras intr-o imbratisare.
Dupa vreo 2 minute, o minge isi face aparitia la piciorul meu, si dupa cateva secunde si un copil de vreo 6-7 ani.

E:Hei, asta e a ta? Intreb ridicand mingea de jos.
X:Da, multumesc. Zice si face doi pasi in fata dar se opreste si se intoarce. Vreti sa va jucati cu noi?
A:Sigur, amice!
X:Yey! Eu sunt Matt.
Ma uit la Alex si el zambeste.
A:Buna, micutule Matt, eu sunt Alex si ea e iubita mea, Madalina.
Matt:E draguta. Ii sopteste Matt lui Alex crezand ca nu aud.
A:Stiu! 
Zambesc si merg cu Alex si Matt, care surprinzator m-a luat de mana, catre terenul de joaca.
A:Iti sta bine asa, iubito!  Imi sopteste, eu raspunzandu-i cu un sarut pe obraz.

Toata ziua a fost minunata. M-am facut cu un sarut pe obraz de la Matt si cu un Alex putin gelos.
Am mers spre casa cu Alex care tot imi spunea ca sunt al lui si ca nici macar un pitic de 6 ani nu poate sa ma sarute pe obraz.
Nu l-am mai suportat si ca sa-i inchid gura, l-am sarutat lung si pasional, el raspunzadu-mi imediat.

Eu:Te iubesc doar pe tine, sa nu uiti asta! Zic dupa ce ne-am desprins din sarut.
A:Si eu te iubesc, dar daca...
Nu mai apuca sa zica nimic din cauza ca l-am mai sarutat o data.
E:Taci!
A:Bine, te iubesc!
E:Si eu!





Un nou capitol, sper sa va placa. Promit ca o sa postez mai des. Sau cel putin o sa incerc.
Bye!

iubire de o varaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum