Ies din mașină pășind pe iarba deasa și totodată udă.
Iau bagajele din portbagaj, defapt Alex și Andrei le iau,și spre surprinderea mea, ne îndreptăm spre un loc în care se afla doua cabane mici, de cate doua camere, cred.Era foarte frumos, chiar lângă cabane se afla un lac în care curgea o minunata cascada. Ador locul asta.
A:Îți place? Ma întreabă văzând ca ma holbez la superbul peisaj.
Eu:Cui nu i-ar plăcea?
An:Mi-e foame!! Striga el ca disperatul.
Eu:Frate, am mancat înainte sa pornim.
An:Asta a fost acum 3 ore, mi-e foame.
A:Ai mâncat 3 pungi de chipuri și o sticla de cola, pe drum.
An:Asa și? Sunt băiat.
M:Ești fomist, zice râzând.Am început toți sa radem, mai puțin Andrei care zici ca e "gravid" la cat mănâncă, și totuși are pătrățele.
Eu:Bine, bine, avem ceva mâncare prin mașină, dar nu mănânci pana nu despachetam.
An: Dar avem tot timpul din lume sa despachetam. Mie mi-e foame acum.
M:Ba, gata. Dute și fă-ți plinul cu dulciurile din mașină odată, si tăceți ca ma dor urechile. Am venit aici sa ne relaxam, nu sa ne certam pe mâncare.
Eu&An:Mda...ai dreptate!*după 3 ore*
Deja e seara, dar încă putem vedea câteva raze care se joaca pe iarba.
A:Ba, eu nu ma mai pot abține. Cine vine în lac?
Eu:Fi sigur ca vin.
An:Și eu.
M:Bine, vin și eu.Alex începe sa se cațere pe o Stanca aproape de vârful cascadei. Odată ajuns sare în lac.
A:Whooouu!!
Noi toți aplaudam și strigam. Voiam sa sar și eu dar faza e ca mi-a fost frica. Mda..de când am fost mica am avut o fobie de înălțimi. Defapt nu numai de înălțimi. Mi-ar trebui ceva timp sa le enumăr pe toate.
A:Hai babe, sari!
Eu:Mda... Mi-e frica de înălțime. Nici nu știu de ce am urcat pana aici.Dar nu apuc sa zic mai Multe căci boul de Andrei ma împinge direct în lac. Cred ca m-a auzit și Obama la cat am strigat.
Eu:Boule, puteam sa mor!
An: Dar n-ai făcut-o.
Eu:Alex,ureaza-i succes fratelui tău, va avea nevoie după bătaia pe care o sa i-o dau cat de curând.
A:Frate, ne vedem pe lumea cealaltă.
An:Stai, ce? Nici măcar un "Lasă-l dă-l dq că nu merita" sau "Știi ca e un bou, nu merita să-ți f*ți nervii cu el" ?
A:Ba, eu nu ma bag. Ți-ai făcut-o cu mana ta. Zice în timp ce începe sa rada gălăgios.Melina îl împinge pe la spate pe Andrei, care scoate un strigat înainte de a face contact cu apa care nu e atât de calda.
Merg către el și îl bag cu capul sub apa, ținându-l secunde bune acolo.Eu:Sa te înveți minte sa nu te mai joci cu nervii unei fete, mai ales cu ai mei.
An:Era sa mor, la propriu.
Eu:Era, dar n-ai făcut-o. Zic și ii fac cu ochiul în timp ce ma îndepărtez.
...
Mda...Stiu ca e aproape 4 dimineața, dar cred ca încep sa am amnezii. Ma rog, e un capitol mai scurt, dar măcar e, nu? :))
OK, pai da-ti un vot sa știu dacă se merita sa continui "oricum o continui :))" și ne vedem data viitoare, bye!!! 😘😘