5

66 4 0
                                    

Il sarut scurt si ma duc spre telefon pentru a vedea daca nu mi.a trimis Ale vreun mesaj,dap mi.a trimis doua mesaje "noi suntem gata,veniti?" si "hai ma odata ca imbatranesc asteptandu.te" .Ii trimit si eu "suntem gata,acu' venim" si merg  sa pregatesc prosoape si tot ce trebuie,le pun intr.o geanta si iesim din bloc.
In fata blocul ii vad pe cei doi porumbei sarutandu.se

Eu:(tusesc) Buna!

Al(Ale):Ba de ce nu ai strigat inainte sa te prezinti langa noi:))

Eu:Pentru ca nu mi se pare normal sa fac ceva de genu motive: 1ti.am dat mesaj inainte sa cobor2cand vin acasa ma trezesc cu vecina de la etaju' 4 la usa cu bastonul in mana.
Incepem sa radem,pe drum vad ca Alex se intelege foarte bine cu Bogdan deci nu tre' sa.mi fac griji ca vor darama ceva.

Eu:Am ajuuuns,strig ca o nebuna in timp ce paseam pe plaja.

A:Vad ,zice si chicoteste

Eu merg sa caut un loc unde sa stam ,am gasit unul pana la urma ...intind un prosop pe sezlong si ma pun pe spate aproape dormind,nu aveam chef de inotat prin apa,sau mai bine spus sa ma inec prin apa,n.am nici o idee cum pot oamenii sa inoate prin apa asa ca pentru mine e foarte usor sa ajung la fund.

Al:Hai in apa Mada...ma plictisesc sa stau pe sezlong fara sa fac nimic.
Eu: Dormi.
Al:Neah...eu plec in apa,zice in timp ce se dezbraca si ramane in costum de baie...arata ceva de genul

arata ceva de genul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Bine ,du.te eu stau si ma bronzez,si DORM!

Dupa cateva minute ,era cat pe ce sa adorm,dar vine Alex si ma ia pe sus.

Eu:Aleeex,ba esti bou?Lasa.ma jos !!
A:Staai calma,e doar apa.
Eu:Nu stiu sa inot idiotu.le!
A:Te invat eu,nu mai tipa idioat.o:))
Cand am vazut ca picioarele mele ating apa pur si simplu am tremurat,sper ca Alex nu a simtit asta

A:Hai pe bune?chiar asa de frica iti e de apa?Sunt aici,n.are ce sa ti se intample si nu mai tremura.
Eu: A deci ai simtit si tu,nu stiu sa inot si nu am fost niciodata fan "piscine,topogane cu apa,acquapark,mare"
A:Pai acum m.ai cunoscut pe mine deci...
Eu:Bine acum ma poti duce la mal inainte sa imi ud rochia asta din dantela?stii inca nu.s in costum de baie.
Cand a auzit ma pus in apa mai mica,care imi ajungea pana la genunchi ,si mi.a dat rochia de pe mine jos si a aruncat.o pe nisip.
A:Acum esti multumita?
Eu:Dap...dar daca ma impingi sau ma stropesti te inec cu mana mea.:))
A:Stai linistita si urca la mine in brate,sa mergem la Bogdan si Alexandra (Ale)
Ei erau foarte departe,eu eram mica de inaltime si nu ajungeam cu picioarele pe nisip unde erau ei,dintr.o data am inceput sa tremur tot mai tare cand am vazut ca apa tot creste, chiar daca eram in bratele lui Alex.
Eu:Alex,nu cred ca vreau sa merg mai departe..ei erau la 5metri de noi,era totusi o distanta.
A:Stai calma..te tin,n.o sa cazi.
Eu:ok,si il tin strans pe Alex.
Am ajuns langa Ale si oricum nu ajungeam jos cu picioarele daca ma lăsa Alex.
A:Bun,am ajuns cu greu si cu ghiare infipte in spatele meu,dar e ok,acum hai sa ma ocup de tine,mai intai ia.ti mana de dupa capul meu si intinde.te.
Eu:Eu mor aici de frica si tu.mi spui sa ma intind?Nu ajung jos cu picioarele.
A:Tu doar fa ce.ti spun,intinde.te
Ok,eu m.am intins si efectiv pluteam fara sa ma tina el ,ori sunt asa de usoara ca o bucata de lemn aruncata in mare...ori asta e secretul pentru a ramane VIU in apa.
Dupa vreo 50de minute petrecute in apa,ascultand de scumpul meu iubit, Alex ,ce credeti?Am invatat sa inot ,si inotam chiar foarte bine,fara teama sau ceva.Oricum am inghitit jumate de mare in timp ce "inotam" ca un peste mort in mare:))
Am mai stat vreo 20 de minute si am iesit din apa pentru ca voiam sa stau si sa ma usuc la soare,a da si sa dorm daca pot.A venit si Alex cu mine si el s.a pus jos langa sezlongul pe care stateam.
Fara sa vreau,in timp ce ma dadeam cu crema de protectie,am scapat putina crema direct in parul lui Alex,am inceput sa rad iar Alex m.a tras jos langa el si a inceput sa ma gadile.
Eu:Bine,bine,stooop nu mai pot Aleeeex.
A:Ce sa fac pisi daca vrei sa te joci cu focul:)
Eu: Ma predaau,gata stoop Aleex.
A:Bine,ok acum saruta.ma:)
Eu:Si daca nu vreau?
Cand m.a auzit s.a urcat pe mine si cu o mana imi tinea mainile iar cu cealalta ma gadila din nou.
Eu:Bine,gata am glumit idiotu.le,te iubesc!
A:Asa ma gandeam si eu,si ma saruta lung si imi face al doilea semn pe gat.
Eu:Hai ma,de abia se vindecase celalalt,acum imi mai faci unul?
A:Da,si?
Ma urc pe el si i fac o gramada de semne pe gat si pe piept.
Eu:Ok acum suntem chit.si.l sarut scurt pe buze si ma ridic de pe el.
A:Iar vrei sa te arunc in apa?
Eu:Nup,zic imbracandu.ma in hainele de schimb

ma in hainele de schimb

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fara geanta.
Eu:Hai acasa,ma plictisesc:))
A:Mda...si eu,ma duc sa le spun ca mergem.

Alex pov
Ma indrept spre Bogdan ca sa.i zic ca eu si Mada plecam.
Eu:Bogdaaan,eu si Mada plecam.
B:Stati asteptati.ne ca venim si noi.
Eu:ok

Mada pov
Alex a plecat sa.i anunte.Eu pun prosoapele in geanta.

A:Au spus ca vin si ei pe la noi.
Eu:Super...atunci eu merg pana la magazin sa iau niste cipsuri,suc popcorn si multe alte porcarii,ma intorc imediat.
Merg la magazin ,iau un carucior si pun destul de multe chestii pentru ca na..suntem fomisti toti.
Platesc si ies,il vad pe Alex discutand cu o fata,hmm oare cine este,ma inseala cumva?
A:Oh ai venit,Mada ea e verisoara mea Beatrice.Beatrice ea e iubita mea Madalina aka Mada:)
Be(Beatrice):Incantata,deci tu esti Madalina,de cand te.a cunoscut,Alex,cand vorbeste cu mine prin mesaje ,ma scoate din minti...doar de tine vorbeste
Eu:Awwww...asa e?
A:Cam da 😄
Be:Nici nu iti imaginezi:))
A:Bine bine sa lasam asta...noi tocmai mergeam acasa,vi cu noi?
Be:Scuze ,nu pot tre' sa plec cu mama in Bucuresti peste un sfert de ora,poate alta data.
A:Ok pai ne vedem cand te intorci,bye!
Be:Bye,si mi.a parut bine,Mada.
Eu: Si mie!
E chiar de treaba Beatrice.

Ba,deci e 12 noaptea si eu scriu in prima mea carte.Oricum sper sa fie cat de cat faina pentru voi "wattpad.ări"...v.am lasat,bye!(1154 cuvinte)

iubire de o varaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum