Am stat pe banca pana cand s.a facut seara ,era 19 ora cred ,inca era soare,pentru ca,da..e VARA:))
In tot timpul in care am vorbit pe banca am aflat ca e single ca asculta dubstep ,ca se muta foarte des,dar de data asta sta mai mult pentru ca mama si tatal lui si.au gasit servici foarte bune si e posibil sa ramana de tot in Craiova.Ma bucura faptul ca o sa ramana pentru ca o sa imi petrec toata vara alaturi de el.
A trecut si aceasta zi minunata ,eram ironica.Alex m.a condus pana in aprtament.A:Deci asta a fost,mi-a placut ,oarecum ...inafara de partea in care am dat de un caine si am fugit de am rupt pamantul ,iar tu ziceai ca nu mai poti si eram nevoit sa te iau in brate si sa fug cat de tare puteam,in rest a fost super:)))
Eu: Eh...nu prea sunt fugarita de caini si nici nu fug de obicei asa ca e normal sa obosesc :))) Mersi ...zic eu razand cu lacrimi in ochi
A:N-ai pentru ce,dar totusi simt ca am uitat ceva.
Eu: Ce anume...ma uit eu cu o sprancean ridicata si cu capul intr.o parte ,chiar nestiind despre ce e vorba,pana cand se apropie de mine si ma saruta pe coltul guri,in acel moment am crezut ca mor pe picioare .
A:Asta,paa:)) ....pleaca chicotind vazandu.mi fata
Eu: Pa... inchid usa si ma duc in camera mea tot cu fata aia mirata ma pun in pat fara sa mai imi fac rutina...
M:Madalina ,am vazut ca pari ingrijorata,ce s.a intamplat?
Eu: Nimic,sunt doar obosita ,nu.ti face griji,sunt mai bine ca oricand.
M:Bine ,dar nu am venit pentru asta,acum putin timp s.a mutat o familie noua in bloc si ma gandeam ca sa mergem in vizita sa le uram bun venit,am facut si niste prajituri,schimba.te ,fa un dus si haide
Eu:Bine mama,acum.
Oare s.a mai mutat cineva in bloc,sau e vorba de Alex si familia lui,ma rog ...ma duc sa fac un dus si aflu dupa.
Am iesit din dus cu un prosop pe mine si ma duc sa vad ce e prin dulap,m.am gandit sa imi iau ceva mai lejer si simplu,totusi e seara si sigur ramanem la cina,alegDupa ce ma imbrac si imi piaptan parul aud soneria.
A:Buna...Wow,arati super
Eu:Mersi,deci cu ce ganduri ai venit pe aici,a da,hai intra.
A:Ok pai Mama va invita la cina,mereu face asa cu familia care sta chiar langa noi.
Eu: Da..stiu cum e,mama a zis sa mergem la voi si sa va uram bun venit ,de aia m.am pregatit,off mereu face asa,si normal ca nu merge singura si tre' sa merg si eu.
A:Tare,pai eu plec,te astept ,bye....si ma saruta pe obraz din nou,el vrea sa ma omoare ,asta se pare.
Dupa putin timp vine si mama cu prajiturile si mergem.Nu i.am spus ca eram invitate la cina ca mi.e lene.M:Buna seara,eu sunt Elena mama Madalinei ,am venit sa va uram bun venit.
Eu deja eram plictisita si m.am trantit pe prima canapea pe care am vazut.o si nu m.am mai miscat.
Eu:Buna seara...zic eu plictisita
L(Laura, mama lui Alex):Salut,cred ca esti plictisita ,daca vrei poti merge sus la baiatul meu ,Alex,e de.o varsta cu tine,camera lui e a doua usa pe dreapta sper sa te descurci.
Eu:Mda..sigur....si plec cu capul in telefon,am uitat tot ce mi.a spus asa ca nu stiam unde.i camera lui Alex,ma invart pe acolo si deschid o usa,era un pat si un dulap mare ,televizor si doua noptiere langa acel pat,cred ca era dormitorul parintilor,merg mai departe si simt o mana pe talie ,ma intorc si era Alex doar in niste blugi negri rupti ,mamaa avea un corp perfect ,patratelele nu lipseau oricum:))
Eu:Baa...m.ai speriat,din nou,du.te si pune ceva pe tine ca racesti zic eu razand si holbandu.ma la el ca la cine stie ce minune:)))
A:Salut si tie,n-am stiut ca vi asa devreme,stai linistita ca nu racesc,si te mai holbezi mult? Zice chicotind ca un tampit:))
Eu: Nu ma face sa ma enervez,du.te si ia.ti ceva pe tine odata ,si nu ma holbez doar ti se pare
A:Aha..te cred,si daca nu ma imbrac ce faci?
Eu:Nu ai idee ce as putea sa fac
Vine la mine si imi da o palma peste fund si fuge .
Eu:oo..ai incurcat.o ,sa vezi ce.ti fac.Am inceput sa fug dupa el prin camera pana se impiedica si cade pe canapea, te.am prins acum!
A:S.o crezi tu, ma trage pe el si incepe sa ma gadile.
Eu: Stop,stop,gataa ,nu mai pot ,lasa.ma
A:Eu nu aud nimic:))
Eu:Sa vezi ce.ti fac dupa ce scap de aici,zic si il imping ,el de abia s.a miscat dar am profitat si am sarit pe el si l.am "piscat" pe spate pe abdomen pe unde am apucat:))
A:Au,ma doare ,stop,Madaaa,staai
Eu:Nu aud nimic,atunci el ma ia de talie si ma pune pe podea usor si imi imobilizeaza mainile la spate.
A:Ce mai zici acum?acum ce o sa faci?zice razand diabolic oarecum:))
Atunci am auzit pe mama lui ca ne cheama la cina.
Eu:Mersi Doamne,imi place de mama ta sa stii,si incep sa rad.
A:Haha ,ai scapat de data asta,o sa continu dupa cina sa stii,nu scapi asa usor:)))
Eu:da,da ,mai taci si hai la masa
Atunci ma ia pe sus si ma invarte dupa ma lasa jos,eram cam ametita
A:Asa,acum haide:))
Eu: imi ramai dator ,tre' sa ma lasi sa te bat o zi intreaga ,maine vin si te trezesc cu o galeata cu apa daca nu ma lasi in pace:)))
Atunci am mers la cina.
M:Ce s.a intamplat?vad ca sunteti cam ciufuliti
L:Da,ati cazut pe scari cumva?
A:Nu ,stati linistite ,zice in timp ce eu chicotesc iar cand ma vede incepe sa rada.
Eu:Ma stii mama,m.am impiedicat si am cazut ,a venit Alex sa ma ridice si eu l.am tras si a cazut si el,atata tot.:)))
L&M:bine,daca asa ziceti.Hai sa mancam.
A&E:Bine.