15.07.2017
Şimdi, saate bak. Bu saatten sonra hiçkimse ve hiçbir şey için aynı oranda üzülme.
Sıfırla Hayatı.
Bir zamanlar uğruna içinde fırtınalar koparan kişiler, nedenler ve tüm kötü anılara inat yüzüne güzel bir tebessüm yerleştir.
İşte Şimdi Mükemmelsin.
Sıfırla tüm acıları. Sana kendini kötü hissettiren tüm sebepleri. Kendin için yaşıyorsun, kendin için yap bunu.
Artık Sonsuzsun.
Anılar unutulur, insanlar gider, masallar biter. Ama sen sonsuzsun ve asla unutulmayacaksın, gitmeyeceksin ve bitmeyeceksin.
Eğer bugün bu saatte burada bu yazıyı okuyorsan, artık benim hayatımın önemli bir parçasısın. Seni seviyorum. Ama korkuyorum, insanlar seni o kadar yıprattı ki... Bul beni. Beni bulduğun günden sonra değil, bugünden sonra hayatın güzelleşsin istiyorum.
Adı yıldız kız... Adeta bir yıldız gibi parladın kalbimde, aydınlattın hayatımı. Sen aydınlattın beni karanlık gecelerimde.
Yıldız. Sana karşı beslediğim duygular, liseli bir ergene ait değilde, yaşlı, görmüş geçirmiş bir şaire ait sanki. Dilimde sükut eden sözcükler her geçen gün kalbime küsüyor onları seninle buluşturmadığım için.
Ve ben yıldız kız, bu mektubu sana yazarken eski ben değilim, cesaretlendim. Senden ricam, sen de bu mektubu okuduktan sonra eski sen olma. Cesaretlen. Umursama kimseyi.
Unutma. Ben dahil herkes gidebilir. Sen sadece kendini sev, bir de seni her halinle sevenleri. ;)
Not: Kim olduğumu sen çöz istiyorum. Artık farklı bir şeyle ilgilenme vakti. Beni bulacağın güne kadar sürekli yazacağım sana. Bul beni. :)
🌟🌟🌟
Bazı insanlar vardır. Hayatınızın içine birden düşüverirler ve düştükleri gibi kuşatırlar hayatınızı, beyninizi, kalbinizi... Hayatım boyunca o insanın geleceği günü bekledim ve o bana bu mektupla gelmişti. İnanıyordum, o kişi bu mektubun sahibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın
Literatura Feminina-Bu kapak Loneless Photoshop'a aittir.- Şimdi, saate bak. Bu saatten sonra hiçkimse ve hiçbir şey için aynı oranda üzülme. Sıfırla Hayatı. Bir zamanlar uğruna içinde fırtınalar koparan kişiler, nedenler ve tüm kötü anılara inat yüzüne güzel bir tebe...