ERin 2... vagy mégsem?

655 4 8
                                    

Akkor a kis yuri kaland folytatódik egy kis háremes beütéssel is😅

Szereplők:

Erin - ErinCunning
Rin - Shirota_Rin
Alice - boooks4ever

Fura volt magamat betaggelni😅

Az egész darabot nem tudom mennyi ideig cseteltük, én meg majdnem 2 óra alatt írtam meg, úgy olvassátok el

Jah, és ez már lehet +18 karikás is😆😆😆😆😆😆

Kezdjünk neki!













  Erin, drága kohaiunk, also known as Rin, és jómagam egy úgynevezett varázsszobában foglaltunk helyet.

  Kedves kicsi Rinünk, aki ironikus módon a legmagasabb, egyet gondolva pattant fel a helyéről. Tudniillik egy Mikasa markájú labdáért ment, miután közöltem vele, hogy a többi szar.

  Szóval a történetre visszaérve, Rin a varazsszoba előnyeit használva varázsolt nekünk egy lány hálót, ami történetesen alacsonyabb, mint fiú társa.

  Szó nélkül játékra hívott minket, melyet örömmel fogadtunk a passzív semmittevés helyett.

  A magas lány ugyan még kezdő képességeivel feladta a labdát Erinnek. Közben gyorsan beálltam a háló másik oldalára, hogy liberonak készülve fogadni tudjam. Ám az ütő lány elvétette, amit szívére véve elkezdte itatni az egereket. Én minden tőlem tellhetőt megtettem, hogy fogadni tudjam a labdát, ezzel kissé felégetve a bőrt a térdemről.

  A földről, ahova landoltam a becsúszás után néztem, ahogy Rin beáll a labda alá.

  - Erin, megy mégegyszer! - kiáltott bíztatóan a lány. Ugrott egy aprót, majd elegáns csuklómozdulattal feladta a labdát újra. A másik lány felbátorodva ismét nekifutott. Ezúttal azonban kezét rendesen hátralendítette, meg minden, ezáltal garantálta ütése sikerességét.

  A hosszú ütésért hátrarohanva fogadtam azt, ami külön büszkeséggel töltött el.

  - Nice shot! Nice recieve! - dícsért meg minket a feladó, hiszen a móka véget ért, a labda elhagyta az ő térfelüket is.

  - Mo ippon! - hagyta el becses ütőnk száját a híressé vált mondás, amin jót mosolyogtunk. Rin ismét feladott, Erin mostmár a kitapasztalt jó technikával elütötte, én pedig visszajutattam a játékszert Rin kezei fölé.

  Ezt a folyamatot folytattuk még egy darabig, ameddig is Erin megismételte a sorsát. Magyarul elvétette az ütést. Mivel ez inkább hasonlított egy cselre, így a fogadás nehézkes lett. A háló tetejét érintve érkezett meg Rinhez, aki ezek miatt a tényezők miatt épphogy csak feladta a labdát. Erin szépen rákészült az ütésre, de ennek egy létfontosságú elemét, magát az ütést elfelejtette belerejteni mozdulatsorába, így a labda fejbetalálta.

  A következő pillanatban Erin már a padlón terült el. Elfeledkedve a játékról, mindketten a lány segítségére siettünk.

  - Nem látok! Ki kapcsolta le a villanyt? - tapogatózott Erin a sötetségben. Legalábbis ez lett volna a legésszerűbb dolog.

  - Wow sötét lett - csodálkozott rá a hirtelen világosság nélküli állapotunkra kicsi kohaiunk.

  Próbáltam eljutni a kapcsolóig, az időközben gondosan odakészített labda utamat állta. Mesteri terve sikerült, ráestem valamelyik lányra. És annak meglepően puha ajkaira.

Anime OneshotokWhere stories live. Discover now