Haikyuu kihívás 4. nap

458 15 1
                                    



Megjöttem az új kihívással😄😄😄

Ezen a napon egy mellékszereplőről kellett írni/rajzolni

Örömmel jelenten be, hogy ez alkalommal nem éjfél előtt 10 perccel fejeztem be, ami haladás😆😊😊😊

Íme akkor a regényem Saeko Tanakáról:








  Saeko a konyhában sütögetett. Igazából szerintem maga sem tudja,mit kívánt felszolgálni magának, valamint egy szál öccsének vacsorára.

  Miközben kavargatta az ételt, márha lehet annak mondani, elkezdett viszketni a lába, így a másikon egyensúlyozva megvakarta.

  - Megjöttünk! - nyílt ki a bejárati ajtó, melyen nem csak Ryuunosuke, hanem egy pár másik barátja is belépett.

  - Nee-san! - kiáltott neki a csapat legalacsonyabb tagja, nevezetes Noya. A nő visszaintett neki egy mosollyal az ajkain.

  - Akkor csinálnom kéne még ebből az... izéből? - vakargatta a fejét, miután a fiúcsapat bement a nappaliba. Hangosak.

  - Ryuu, a barátaid itt vacsiznak? - nyitott be végül Saeko a szobába. Mindenki őt nézte, ami a legkevésbé sem volt meglepő.

  - Nem, mindjárt elmegyünk - vigyorogtak a fiúk, mint a tejbetökök. A szőke szájából kiszökött egy megkönnyebbült sóhaj, majd távozott a helyszínről.

  - Mi a? - kiáltott fel. Nem szabadott volna egyedül hagynia az izéjét. Most lángolt a serpenyő.

  Ugyan még idejében el tudta oltani a tüzet, a testvérpár inkább rendelt egy pizzát vacsorára a vendégek távozása után.





Ez most elég rövid lett, remélem meglesz a bocsánat😆😆😆

Holnap jelentkezek ismét😉

Anime OneshotokOù les histoires vivent. Découvrez maintenant