Merhaba papatyam bugün günlerden 04/09/2019 çok uzun zaman oldu! İlk defa senden bu kadar uzaktayım mesafe yok sanki aramızda neden bu kadar garip bir his bilmiyorum kendime soruyorum cevap veremiyorum kendime,.
Şarkı sözü gibiyim bugün mutlu,yarın acı çeken adam yas mı tutuyorum ben papatya? Tutuyorsam neden anlam veremiyorum deli kalbime hep ağlıyor yalan söylemem ben sana papatya hıçkıra hıçkıra kalbi delicesine parçalansın diye inadına zarar veriyorum kendime anlamsızım bugün! Galiba derdime derman yok papatya kokulu güzel kadın. Galiba okulu terk ettim bugün beceremedim sınıfta kalmayı beceremedim seninle mezun olmayı,.
Beceremedim galiba bu kez dahada beceriksizim nasıl becerdim bilmiyorum o okuldan mezun olmayı bu okul güzeldi iyi geliyordu bana senin sarı saçların geliyordu aklıma,. Üzülme sakın ben gizlide girerim bu okula otururum bahçesinde seni düşlerim güzel defterine notlar eklerim ama korkuyorum! Defter biter ve sen gidersin diye,. Dayanamam buna zaten uyuyorsun hep 4 senedir uyuyorsun uyan artık ziyaret edemem ben seni neden bilmiyorum korkuyorum aslında hep korkuyorum gider dönmezsin diye, uyur uyanmaz 'sın diye neden beni korkutuyorsun neden bana bunu yapıyorsun neden ?
Ben neden hep senin yokluğunu hissetmek zorundayım? Neden bekleyen benim ama korkuyorum biliyor musun ? Gidecek misin gibi korkuyorum deftere bunları küçük küçük yazıyorum. Defter biter ve gidersin diye her sayfasında papatya var senin gibi güzel papatyalar uyan artık sevgilim canım acıyor hem zayıfladın çirkin oldun. Sana yakışmadı yoğun bakım yakışmadı hastane kıyafeti yakışmadı sana 4 sene uyumak 8 saat uyu yetmez mi? Kalk ne olur kalk beni hatırlamasan'da olur ne olur ki bende kendimi kandırırım başkasını seven ne olur ki gene kendi mi kandırırım çok mu zor ? Sen yeter ki uyan ismimi söylesen'de yeter ben uzaktan sevmeyi'de bilirim. Zaten suç benim değil mi ? Neden acısını sen çekiyorsun benim yüzümden sana çarptı o araba sana keşke bana vursaydı. Ben uyusaydım niye diye sorarsan defterin bir sayfasına yazacağım kocaman bir şekilde.
-PAPATYALAR BİLE AÇTI GÖZLERİNİ,SEN HALA UYU.
Uyuma uyan çok zayıfladın güzel bakan papatya kokulum uzun zaman oldu güzel gözlerine bakmayalı uzun zaman oldu deftere hikayemizi yazmayalı hep ben yazıyorum oldu mu bu papatya yakıştı mı sana?