Sarı Papatya

19 5 0
                                    

Bugün 04/05/2022

 25. Yaş günüm mutlu muyum hayır !

Kabusla uyandım papatya'mın öldüğünü tekrar kabus bana hatırlatı, papatyasız kaldım ben. Bu şehirde yapa yanlız ama katili dışardan  sefa sürüyor o an saatlerce ağlamak istedim. Eve kapanıp hayatı kendime zehir etmek istedim. Ben bunu yapamam papatya kokulumun mezarına gitmem gerekiyor 1 senedir ona anlatacak çok şey var ama cesaret edemeyip mezarına gidememek. Çünkü ben ona o ölümü yakıştıramadım!
İçim içime sığmıyordu her yazdığım her satırda her cümlemde her yemek yerken o aklıma geliyor ama sevgilim diyememek ona sevinci mi anlatamamak içimde hep yarım kalan o hep özlediğim papatya kokulu , artik ona hukuk öğrencisi olduğumu kazandığımı anlatamadım cesaretim yoktu. Çünkü ben metrodaki papatya kokulu kızı sevmeyi hak etmiyorum papatyam hayır yeşilim gözlü kızı hak etmiyorum galiba deliriyorum hic bir yere sığmıyorum.
Benim yüzümden ölmesini kaldıramaz oldum gözümün önünde öldüğünü unutamıyorum çünkü ben bir korkağım, dayanamıyorum herşeye  herkese bana onu hak etmediği mi söylüyor annesi her beni gördüğünde öldürmek istiyor lanet edip küfür ediyor. Bazen öldürmek istiyor ama öldürmüyor kahrol diyor içim acıyor bazen diyorum ki keşke hiç tanımasaydım belki şuan elinde bir buket dolusu papatya diğer elinde şiir yazdigi defter hic eksik olmayan gülüşü olurdu belki.
Hayır ağlamak istiyorum dayanamıyorum ölmek istiyorum papatya gördüğümde o geliyor aklıma delircek gibi oluyorum kendimi kaybediyorum deliden farksızım gökyüzüne bağırıp benide al be mavi benide kendine hapset belki birazda olsun acım hafifler gün gectikce o geliyor aklıma sanki küfür ama bu kadar güzel küfür delimiyim ne etrafımda kimse yok herkes deli stajyer savcı diye arkamdan konuşuyor neymiş sarı papatyasıymış insanın huzuruyla dalga geçilir miydi?
Onun papatya kokan mezarına gidemedim ama okulda mezuniyet eğlence yapılan alanda papatyamla videoları mı açtım kahroldum!     Anladınız mı ?
Papatyam toprak oldu artık yok kimsede papatya mı bulamıyorum çünkü sadece o çiçekten bal yapan arıydım başka çiçek haram bana,..
Koşarak papatyama gitmeye karar verdim papatyam sana geliyorum..

BIRAKTIĞIN KALEMDEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin