SEN YAZ DİYE!

54 7 2
                                    

Günaydın 18. yılım, günaydın sevgilim, günaydın hasretim!

Her şeye herkese günaydın yazamadığım 18. yılım sana'da günaydın her şeye inat herkese günaydın.Gün geçmiyor ki güzel istanbul şehrinde sen varsın diye bir gülüşü vardı bir  yazışı vardı oda ölümle sonlandı. Bir bakışı vardı sanki dünyayı değiştirecek güce sahip o kadar hayat doluydu ki satırlara neşe verecek papatyaları açtıracak ,kalemi konuşturacak güce sahip. Bir şeyi unutum onun yerine ben yazıyorum ya hani demiştim ya papatyaları açtıracak güce sahip oda yalan değildi açıyor zaten ne güzel süsleniyor. Nasıl güzel oluyor bir bilsen ama bil ben hep seni düşünürüm. Unuturum sanma! Yazamadığın defterin satırlara ben kalem olurum be sevgilim sen üzülme ben senin gibi düşler uzun uzun bakarım uzun uzun yazarım senin yerine'de uzun uzun severim sen merak etme sen üzülme bugün sensiz olan 18.yılım bugün senden uzakta olduğum 18.yılım bugün tamı tamına hasret kaldığım 18 yılım 'sın ama üzülme ben seni sevmekten vazgeçemem o kadar güzel gözlerin vardı ki, hala düşlerimde bazen acı verse'de içimde fırtınalar kopsa'da yağmurda,rüzgarda,karda seni düşledim seni bildim seni gördüm seni hisset'im seni düşledim. Yanımda olmasan bile asla yanına gelemeyecek olsam'da minibüs'le,uçak'la,otobüs'le,tren'le,vapur'la ,gemi'le artık neyle geliniyorsa'da gelemiyorum en büyük engel bu olsa'da en çok zoruma giden yeşil gözlerini görmemek oluyor. Sözünü tutamadın diye sakın üzülme son nefesime kadar senin gibi yazarım senin gibi gülerim senin gibi ağlarım senin gibi bakarım. 

BIRAKTIĞIN KALEMDEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin