Sanırım ben bir kadının elinde kukla oldum.
Sanki o kadın olmasa pilim bitecek, Sanki papatyam olmasa pilim'i koyan olmaz gibi , sanki telefon gibi oldum. Şarjı bitten telefon işe yaramayan. Hayat ve bana sundukları sanki bir dizi gibi başrol oyuncusuyum sanki kötü sonla biten hikaye var sanki yani bana sunulan. Hani bazen çok isteriz ve bir tane vardır. O da zarar görmüştür ne olursa olsun aldığımız, her neyse ben kukla oldum artık anladım papatya uyanmayacaktı . Benimde pilim asla dolmayacaktı.
Artık papatya mı göremez miyim ? Gitmeye bile cesaret edemiyorum artık göz yaşlarım kurudu oda yoğun bakımda sanki içim içimi yiyor oraya gidersem papatya solacak gibi sonra asla hayata tutunamadan ölecek gibi,. Artık dayanamıyorum pilim bitti, hapis oldum sanki, ağlayacak kimsem yok kalmadı'da zaten ! Bazen papatyalar görüyorum yol kenarlarında deliler gibi ağlıyorum çığlıklar isyanlar insanlar bana öyle bakıyor ki acıyorlar çok zor değil mi haksızlık değil mi? Papatya mı almayın yan yana gelmezsek bile başkasını sevse bile hata başkasıyla evlense bile hata dilim varmasa ' da çocukları olsa'da sesim çıkmaz herhalde nefes alamıyorum artık,..
BEN PAPATYA'SIZ NEFES DAHİ ALAMIYORUM!.
Haksızlık bu hakim bey benim aşkım papatyam gökyüzüm papatyam gecem papatyam ben onsuz olamam oda beniz herhalde,. Ama biliyor musun? O günden sonra saatler geçmiyor. Neyse papatyam uyandığında beni sever mi beni? Artık karşısında üniversiteli yakışıklı çocuk yok çünkü en önemlisi Edebiyat öğrencisi yok ! Karşısında sıradan bir cerrah var. Galiba beni tanımaz kendimi çok mu düşürdüm elimden geleni yaptım oysa ki,. Ameliyatını'da ben yaptım zaten ama uyanmadı uyansana papatya kokulum nefes alsam. Oysa ki ben sana dokunmaya kıyamazken sana neler yaptım. Aklıma gelmişken papatyam doğum gününe az kaldı uyanda sana bir sürü papatya alayım uyanda hayatımız renklensin. Bugün günlerden 4 eylül papatya mı odaya almışlar. Koşarak odasına gittim papatyam uyanmıştı, ama başında bir adam vardı. Saçlarını okşuyor ellerinden öpüyordu sevgilim diyordu. Papatya'da ona yeşil gözlü sevgilim diyordu o an pilim bitti. Papatyalar soldu!
Dua kabul oldu işte papatya uyandı ama yanında başka adam vardı sen istemiştin. Sanırım o defterin kalemini bırakmalıyım sahibi daha güzel yazar.