Sziasztok itt is vagyok,a második évaddal..Remélem nem túl...meglepő vagy gagyi a rész vagy az egész..
Jó olvasást mindenkinek :3 ❤❤❤❤ ..Ashton szemszöge:
Nem hallottam semmit Michaelrol azóta hogy Luke-nak elárultam a titkát...
Aggódni kezdtem,ennyire csak nem haragudhat...
Bemegyek a pótkulcsommal..
És mikor meglátom Michaelt a nappaliban akkor érzem igazán áldásnak azt hogy a kicsiny kulcsocskával bármikor bejuthatok a házba...
-Mi a jó büdös életes francos tekegolyót csinálsz te nyomorult!?.....
Odarohanok és kirántom a kezéből a pengét,majd ellátom a sebét..Hála Istennek nem sikerült sok vért vesztenie és túl nagy sebet okoznia magán...Időben értem ide...
-Miért csináltad ezt!?..
-Lu-luke...k-ki dobtam...vissza akarom szerezni!..
Zokogni kezd keservesen és nézem nagy szemekkel,nem borult még ki ennyire sosem...
Odamegyek hozzá és átölelem..
-Nem szabad feladni Michael...Nem szabad feladni...Ismeretlen szemszöge:
Éppen az egyik "alkalmazottam" kísértem el egy pénzes kuncsafthoz...
Szeretem hogyha a fontos ügyeket én intézem...
Még eltévedne ez az idióta...
Oké,elég keresett és jól fizetett de attól függetlenül sík hülye szegény...
Mondjuk...ebbe a szakmába nem is agy kell...
Ahogy megyek visszafelé,egy sikátorból elhaló nyöszörgést hallok...
Benézek,és nem túl jó látvány tárul a szemem elé...
Egy picike összekuporodott emberke,akit a hó tetőtől talpig befedett és teste már a remegéssel is kezd felhagyni..
Oda sietek,és megnézem a pulzusát...
Van még neki...Felkapom,gyorsan lesöpröm róla a hót,leveszem róla teljesen átázott pulóverét és a saját kabátommal takarom be majd sietősen indulok vissza a bordélyház felé...
Kérdezhetné az ember...egy bordélyház tulajdonosa mióta olyan jó szívű hogy embereket mentegessen...
Hát...én fura vagyok...
Na meg...ki tudja..
Talán még munka erő is lehet belőle később...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra az enyém leszel!
Fanfic"Az enyém vagy!" Második évada. Egy hiba mindent megváltoztat.. Egy új ember... Egy új hely... Új személyiség..