Bocsánat azoktól akik már a körmüket rágták az új részre való ráizgulás miatt,és én mégis csak ilyen későn hoztam ^^"..Sakurako1 Jó olvasást drágám,és tényleg hatalmas bocsi,egy kaki vagyok..qwq
Jó olvasást :3Luke szemszöge:
Ébredezni kezdek,a szememet csupán lassan,lomhán nyitogatom..
Testemen,az emésztő hideg szél helyett,kellemes melegséget érzek..
A kemény beton helyett valami puhát érzek magam körül mindenhol...
Ez lenne a menyország?...
A fejem üres,mikor és hol aludtam el?..
De aztán minden bevillan..
Hirtelen nézek körbe,de a menyország helyett csak egy kis szobát látok,amelynek falai mélyvörösre vannak festve,ahogyan a párnák színe és az ágynemű huzat is hasonló..
Rajtam temérdek takaró van,talán akkor sem lennék képes megszámolni ha akarnám...
De most csak bújok a puha és meleg anyaghalmazhoz
Érdekes hogy az embernek,néha olyan egyszerű dolgok is kincset érhetnek mint a meleg,vagy egy pár takaró...
A gondolkozásomból az ajtó hirtelen kinyitódása ránt ki.
Oda kapom a tekintetem és egy egész érdekes fiút pillantok meg..
A haja szőke és vörös csíkok vannak benne,a szeme zöld,magasabb nállam,de vékony alkat..Van valami fura a megjelenésében..
Ja és ki ne felejtsem...
Egy szál vörös férfitanga van rajta,és a nyaka,sőt az egész teste bőszen van díszitve szívásokkal..
-Biztos te vagy az a fiu akiről beszélt Calum...Uhh..tényleg nagyon aranyos vagy *--*..Odaszalad hozzám és megcsípkedi az arcom mint valami rossz nagymama..
-Jajj egyelek meg,azok a cuki szemeid :3 Úgy nézel mint piroska a farkasra,pedig nem eszlek meg :3
Az egész ház arról beszél hogy Calum megmentett valami hajléktalant...
De te vagy a legédesebb félig megfagyott sikátor lakó akivel eddig találkoztam...
Várj...találkoztam valaha is többel?...
Nem hiszem..
Na mindegy..Nevet kissé szétszortan,olyan lelkes mintha egy kisgyerek lenne karácsonykor..Mi folyik itt?..
Most kéne elkezdenem sikítani,mert biztos valami elme gyógy intézetbe kerültem,vagy már halucinálok...qwq..-Hát te meg mit csinálsz itt Benji?..
Hallunk meg egy férfi hangot,és rögtön az ajtóban álló alakra kapom a tekintetem..
-Csak megnéztem az új fiút..Tényleg édes *--*
Bár engem persze sosem fog felül múlni,mert én meg vérbeli profi vagyok..Riszálta meg kicsit a hátsóját és rácsapott,egy kacsintást követően..
Én meg csak pislogva nézek..
Mégis hova kerültem?...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Újra az enyém leszel!
Fanfic"Az enyém vagy!" Második évada. Egy hiba mindent megváltoztat.. Egy új ember... Egy új hely... Új személyiség..