First Love 😍

3K 5 0
                                    

Iris dan Amina berlari laju masuk ke kelas. Mereka belajar di tempat yang sama cuma berbeza bidang. Amina mengambil bidang Business  Study,manakala Iris mengambil bidang Office  Management  and Technology. Iris berumur 22 dan Amina pula berumur 20.

Semasa Iris laju berlari tiba-tiba dia terlanggar seorang lelaki lalu kedua mereka terjatuh.

Maafkan saya,saya tidak sengaja. Kata lelaki itu sambil mengambil buku Iris yang terjatuh berhampiran dengannya.

Iris bingkas bangun. Maafkan saya juga,salah saya. Saya dah terlewat nak ke kelas sebab tu saya agak kalut sedikit.

Bukan agak kalut, tapi memang kalut. Lelaki itu berkata sambil tersenyum. By the way, nama saya Zafran sambil menghulurkan buku kepada Iris.
Iris mengambil bukunya dari tangan lelaki itu sambil memberitahu namanya..saya Iris,maafkan saya encik..Iris tunduk sedikit sambil berlalu pergi.

Perghhh sweet gila, cantik gila.. Iris..cantik nama macam orangnya. Zafran berkata seorang diri. Tak sia-sia aku terlanggar budak lelaki tadi, rupanya ada gadis cantik di sini.. I'll make u fall in love with me Iris.  Kata Zafran penuh yakin. Alamak!!! aku tak minta nombor dia tadi.. Iris, Iris... kau cantik sangat sampai aku terlupa nak minta nombor kau..terpana aku tengok kau punyalah cantik, ayu, sweet, lawo, segak, semuanya ada pada kau..aku takkan lepaskan kau Iris.

Please vote n comment yaa.. 😍

Temptation of WifeWhere stories live. Discover now