Bölüm 6

588 51 27
                                    

"Yeon Ji, buraya gelir misin?" Yaka kartını takar takmaz Bayan Lee'nin yanına gitti. Bayan Lee'nin yanındaki kız gülümseyince ona gülümseyerek karşılık verdi.

"Bu yeni eleman Hye Sun. Sadece tanışmanız için buraya gelmesini istedim. İş saatlerini dönüşümlü olarak yapmanız istiyorum. Bu şekilde çok yorulmayacaksınız. Yeon Ji, sabah dokuzdan akşam üzeri dörde kadar senin, Hye Sun seninde akşam üzeri dörtten gece bire kadar. İstiyorsanız yerlerinizi değiştirebilirim."

"Benim için uygun, Bayan Lee." Hye Sun'un, Bayan Lee'nin sözü biter bitmez hemen cevap vermesine şaşırmıştı.

"Tamam, o zaman. Yeon Ji ben ona gerekli her şeyi anlattım. Dörtte geldiğince çıkabilirsin."

"Peki, Bayan Lee."

"O halde ben gidiyorum. Görüşürüz Yeon Ji."

"Görüşürüz Hye Sun." Hye Sun giderken Yeon Ji insanlar gelmeden önce hemen rafların tozunu almaya başladı. İnsanlar
yavaş yavaş gelmeye başlarken Yeon Ji işini bitirmiş,etrafta geziyordu.

"Bakar mısınız?" Yeon Ji arkasına döndüğünde dün gördüğü adam karşısındaydı.

"Bayım dü-"

"Dün bir şey demeden gittim. Üzgünüm. Acil bir işim çıkmıştı."

"Anlıyorum, peçete montumun içinde duruyor. Getireyim hemen"

"Şimdi getirme. İşini yaparken başka bir şeyle uğraşmanı yanlış anlayabilirler."

"Sorun değil,bayım.Burada bekleyin lütfen." Yeon Ji hızlı adımlarla montuna ulaştı ve cebindeki mendili çıkardı. Adamın yanına vardığında mendili ona uzattı.

"Tekrardan mendil için teşekkür ederim."

"Önemli değil, biraz daha iyi misiniz?"

"Sayılır.."

"Ah, anlıyorum. Derdinizi anlatmak isterseniz, anlatabilirsiniz demek isterdim Bayan.." Kafasını biraz yana eğip tekrar normal haline döndü. "Yeon Ji fakat bir yabancıya anlatmak istemezsiniz diye düşünüyorum."

"Her ne kadar birine anlatmak istesem de dediğiniz gibi siz bir yabancısınız bayım. Üzgünüm ama işime geri dönmek zorundayım."

"Anlıyorum, iyi günler Bayan Yeon Ji."

"İyi günler bayım." Adam, kütüphaneden bir kitap alıp boş bulduğu bir sandalyeye oturdu. Yeon Ji kitap okuyan adama baktı. 'Sırf mendili almaya geldim' havası vermesin diye otırup kitap okuduğunu düşündü. Ardından etrafta dolaşmaya devam etti.

"B-bakar mısınız?" Bu sefer arkasını döndüğünde dün Nam Joon'u soran kız karşısındaydı. Elinde bir torbayı ona uzatıyordu.

"Dün olanlar için üzgünüm. Sizin için önemli biri olmalı. Dikkatsiz konuştum. Lütfen bunu kabul edin." Karşısında eğilmiş, öyle duruyordu.

"Lütfen, kalk." Kızın kalkmadığını görünce sözüne devam etti. "Asıl ben üzgünüm. Meraktan sormuştunuz. Ben ise bir anda kızmaya başladım." Kız yine de kalkmıyor, elindeki torbayı ona doğru biraz daha uzatıyordu.

"Lütfen,alın." Kızın ne kadar inatçı olduğunu görünce almak zorunda kaldı. Kız kalktığında yüzünde bir gülümseme vardı.
"Kabul ettiğin için teşekkürler. Şimdi gitmeliyim, görüşürüz." Yeon Ji bir şey diyemeden kız çoktan gitmişti. Torbayı açıp içine baktı. Şeffaf kutunun içindeki çikolatalar belli oluyordu. Kutunun üzerindeki notu görünce çıkarıp aldı.

"Dün için cidden üzgünüm. Seni üzen bir olay olduğu belli. Duyduklarıma göre çikolata üzgün kişileri mutlu ediyormuş. Umarım mutlu olursun.~~"

Darkness ; YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin